مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم:

لزوم اهتمام جدی در عملیاتی نمودن مهار تورم و رشد تولید / استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در بهبود فضای کسب و کار استان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم در جلسه هیئت فنی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در بهبود فضای کسب و کار استان در راستای عملیاتی نمودن مهار تورم و رشد تولید تأکید کرد.

کد خبر : 5023
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
لزوم اهتمام جدی در عملیاتی نمودن مهار تورم و رشد تولید / استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در بهبود فضای کسب و کار استان

به گزارش کاتنا ، وحید وزیری راد، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم در جلسه هیئت فنی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان که در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم تشکیل شد، ضمن تأکید بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در بهبود فضای کسب و کار استان در راستای عملیاتی نمودن مهار تورم و رشد تولید گفت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص اهمیت کارآفرینی در جامعه و رفع مشکلات واحدهای تولیدی، باید با احصاء مشکلات و تهیه نظام مسائل در جهت تداوم فعالیتهای تسهیل گرانه با جدیدت و به صورت جهادی تلاش کنیم.

وی افزود: تشریفات زدایی در مسیر اشتغال زایی می تواند بستر مناسبی را در جهت توانمندسازی افراد جویای کار و افزایش بهره وری نیروی شاغل با توجه به نیاز بازار کار فراهم آورد.

وزیری راد با اشاره به تأثیر زیاد حضور مراکز مشاوره کسب و کار در توسعه اشتغال تأکید کرد: باید مراکز مشاوره با روشهای موثر و با کمک از ابزار رسانه حضور خود را در جامعه پر رنگ نموده و مردم را به سمت انجام مشاوره های ایجاد کسب و کار و در نهایت توسعه اشتغال و کارآفرینی هدایت و تشویق نمایند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه با اشاره به لزوم کاهش دخالت بخش های دولتی در این موضوع تصریح کرد: تخصص گرایی و نگاه ویژه به نخبگان جامعه و همچنین ارائه راهکارهای موثر در حل معضل بیکاری باید از مشخصه های مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی باشد.

وی همچنین اظهار داشت: الگوبرداری صحیح از صنایع موفق و مطرح استانهای همجوار با انجام بازدیدهای مستمر و نشست با کارآفرینان موفق کشور که در عرصه های بین المللی نیز مطرح هستند، می تواند گره گشای مشکلات رشد کارآفرینی استان قم باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار