لزوم شناسایی نخبگان مهارتی در روستاهای استان قم

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم با حضور در فرمانداری قم با دکتر ذاکریان فرماندار شهرستان قم دیدار کرد.

کد خبر : 5020
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۶
لزوم شناسایی نخبگان مهارتی در روستاهای استان قم

به گزارش کاتنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم، سیدمحمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این دیدار ضمن بیان اهمیت نقش آموزشهای مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جهت رفع معضل اشتغال به تشریح سیاستها و برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در برگزاری آموزشهای مهارتی گفت: آموزش فنی و حرفه ای با نگاه کیفی سازی آموزشها تلاش می کند بستر مناسبی را در جهت توانمندسازی افراد جویای کار و افزایش بهره وری نیروی شاغل با توجه به نیاز بازار کار فراهم آورد.

عرب با اشاره به اینکه پیشرفت علم و لزوم استفاده از تکنولوژی های جدید نیازمند نیروی کار ماهر و متخصص است تأکید کرد: شناسایی نخبگان مهارتی در روستاها و مهارت آموزی دهیاران با توجه به نیاز بومی، یکی از برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با کمک فرمانداری قم می باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در ادامه تصریح کرد: پیش نویس طرح تاسیس شهرک مهارتی برای مشاغل آینده مکمل زیست بوم فناوری و نوآوری کشور و طرح توسعه اشتغال و مهارت استان با توجه به آمایش سرزمین با تاکید بر لزوم نیازسنجی و تعیین نقش برای متولیان آموزش در استان در حال بررسی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار