تداوم فعالیت سامانه بارشی در تهران، البرز و ۸ استان دیگر

هواشناسی با صدور هشدار زرد از تداوم فعالیت سامانه بارشی در البرز، تهران، سمنان و ۷ استان دیگر طی امروز ( دوشنبه) خبر داد و اعلام‌کرد: بارش‌های رگباری در ساعت عصر همراه با وزش باد شدید موقت خواهد بود.

کد خبر : 4983
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
تداوم فعالیت سامانه بارشی در تهران، البرز و ۸ استان دیگر

به گزارش کاتنا از سازمان هواشناسی امروز دوشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات در استان‌های مازندران، گلستان، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و کرمان سامانه بارشی فعال است.

هواشناسی در هشدار زرد اعلام کرده که بارش‌ها در ساعت عصر و اوایل شب به شکل رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت است که در نواحی مستعد خیزش گرد وخاک و احتمال تگرگ را همراه دارد.

هواشناسی همچنین برای امروز در بوشهر، سیستان و بلوچستان و شرق استان‌های خراسان جنوبی، هرمزگان و کرمان و جنوب خوزستان خیزش گردوخاک را پیش بینی کرده است.

بر اساس هشدار زرد هواشناسی وزش باد نسبتا شدید و در نواحی خشک همراه با خیزش گرد و خاک در بیش از ۱۰ استان کشور از امروز تا پنج شنبه شروع می‌شود و در پایان هفته به تهران هم خواهد رسید.

آسمان پایتخت نیز امروز نیمه ابری همراه با وزش باد است که در ساعت عصر وزش باد شدید می‌شود و احتمال خیزش گردوخاک در تهران وجود دارد. بیشینه دمای پایتخت امروز به۳۴ درجه و کمینه دمای صبح امروز به ۳ درجه رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار