چهار هزار و ۸۸۵ خانوار لرستانی از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده کردند

معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در این استان تاکنون ۴ هزار و ۸۸۵ خانوار از این طرح استفاده کردند.
کد خبر : 4981
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

مبلغ یارانه به‌صورت اعتباری افزایش می‌یابد/ یارانه نقدی قطع نخواهد شد

به گزارش کاتنا ، سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس بررسی وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در استانها در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: در این جلسه در خصوص اجرای طرح کالابرگ الکترونیک برای دهک‌های یک تا سه که تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد هستند در صورت استفاده یارانه بگیران از طرح و خرید اعتباری کالاهای اساسی مبلغ ۲۰ درصد یعنی ۸۰ هزار تومان به یارانه هر نفر اضافه می‌شود.

وی افزود: تاکنون در لرستان در این خصوص با حضور استاندار شش جلسه و دو جلسه وبیناری به ریاست معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور برگزار شده است.

معاون استاندار لرستان با ارائه گزارشی از وضعیت استان و روند اجرای طرح در این استان ، گفت: در حال حاضر از ۱۰۸ دهستان به دستگاه کارتخوان و سایر ملزومات مورد نیاز مجهز شدند و در سطح استان هزار و ۶۰۷ فروشگاه فعال با هزار و ۹۰۴ دستگاه کارتخوان داریم و تاکنون چهار هزار و ۸۸۵ خانوار از این طرح استفاده کرده‌اند.

ابراهیمی به مشکلات این طرح از جمله نبود زیرساخت لازم در بعضی از مناطق روستایی، کمبود فضا و فروشگاه و لزوم ایجاد شبکه تأمین کالا که خارج از توان استان است اشاره کرد و خواستار رسیدگی به آنها شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار