نیروی دریایی سپاه پاسداران برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی آمادگی کامل دارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هرگونه تعدی احتمالی به آب و خاک کشور و برخورد قاطع با متجاوزان آمادگی کامل دارد.

کد خبر : 497
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
نیروی دریایی سپاه پاسداران برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی آمادگی کامل دارد

به گزارش کاتنا و ه نقل از خبرنگار ایرنا، سردار علیرضا تنگسیری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نقطه مرزی اروندکنار در جنوب آبادان، در جمع خبرنگاران بیان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران آمادگی کامل برای رزمایش عملیاتی شناورها، نیروها و سامانه‌های عملیاتی در آب‌های اروندکنار در شمال غرب خلیج فارس را دارد.

وی افزود: رزمندگان اسلام هم در منطقه دوم نیروی دریایی و هم در منطقه سوم نیروی دریایی مستقر در شمال خلیج فارس آماده مقابله با هرگونه تعدی احتمالی دشمن هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: اگر دشمن نگاه چپ به آب و خاک میهن اسلامی داشته باشد چشمش از حدقه در خواهد آمد.

سردار تنگسیری بیان کرد: نیروهای ما تاکنون بارها آمادگی خود را به رخ دشمنان کشیده و اکنون نیز آمادگی کامل برای انجام رزمایش عملیاتی شناورها، نیروها و ساماندهی عملیاتی در آب‌های اروندکنار را داریم.

وی افزود: سلاح واقعی رزمندگان برابر دشمن تا بن دندان مسلح در دوران دفاع مقدس ایمان، اعتقاد و روحیه انقلابی و عنایت خداوند متعال بود.

سردار تنگسیری به مصادیقی از عنایات و توجهات ویژه الهی برابر دشمنان در خلیج فارس اشاره کرد و ادامه داد: امروز نیز دشمنان می دانند مادامی که حلقه اتصال رزمندگان و مجاهدان، ایمان و اتکا به خداوند متعال است کاری از پیش نخواهند برد.

شهر ساحلی اروند کنار در انتهای رودخانه اروند رود و در دهانه خلیج فارس، و روبه روی شهر فاو عراق واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار