نماینده البرز در مجلس:

مجلس و دولت در تلاش برای امید افزایی در جامعه هستند

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت با هم افزایی هرچه بیشتر برای حل مشکلات در تلاش برای امید افزایی در سطح جامعه هستند.

کد خبر : 4871
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
مجلس و دولت در تلاش برای امید افزایی در جامعه هستند

“علی حدادی” روز چهارشنبه در آیین افتتاح پارک بانوان شهر نظرآباد افزود: بر این اساس با توجه به ظرفیت های اقتصادی موجود با تکیه بر توان داخل درصدد حل مشکلات هستیم.

وی بیان کرد: امروز در همین شهرستان نظرآباد پس از تولید گندم و کلزا شاهد تولیدات کیفی شیر با وجود دامپروری های بزرگ هستیم.

حدادی گفت: از عوامل موثر توسعه اقتصادی در نظرآباد جاده غدیر است که رهگشا در حمل و نقل تولیدی می باشد.

وی افزود: انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد از مطالبات مردمی است که در مجموع با انجام اقدامات موثر می توان امید افزایی هرچه بیشتر را برای مردم داشت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایستگاه راه آهن نظرآباد، پلی کلینیک تخصصی در این شهرستان و بیمارستان در هشتگرد از دیگر طرح های اولویت دار است که با هدف تامین مطالبات مردمی باید مد نظر قرار گیرد.

“حجت الاسلام والمسلمین موسوی” امام جمعه نظرآباد نیز در این آیین گفت: شهرستان نظرآباد نیازمند برخی از کارهای زیربنایی است.

وی افزود: شهرستان نظرآباد منشا ریزگردهای استان است و توسعه فضاهای سبز از اقدامات ضروری است.

موسوی بیان کرد: طرح تالاب صالحیه از مصوبات رییس جمهور بود و از استاندار البرز می خواهیم نسبت به احیای تالاب نگاه ویژه ای داشته باشد.

وی گفت: درخواست دیگر بحث فاضلاب و فاضلاب شهری است که درخواست اعتبارات استانی در این زمینه داریم .

“حسین بغدادی” فرماندار شهرستان نظرآباد نیز یادآورشد: در این شهرستان به تنهایی ۷۰ درصد تولیدات گندم جو و کلزا استان البرز را داریم.

وی تاکید کرد: در راستای صیانت از کشاورزی بیشترین آمار تخریب و بستن چاههای غیرمجاز را داشتیم و از طرفی رتبه اول توسعه گلخانه های استان از آن این شهرستان است.

بغدادی، نظرآباد را سومین شهر صنعتی البرز خواند و افزود: در زمینه اشتغال با ۹ هزار و ۲۰۰ شغل رتبه اول استان بوده ایم.

وی گفت: با همت دولت۵۲ کلاس درس به شهرستان اضافه کردیم و از طرفی با حمایت و پیگیری مستمر انتقال آب از شهرستان طالقان را داریم و تا پایان تابستان این آرزوی بزرگ محقق می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار