استاندار لرستان مطرح کرد؛ تقویت و تعامل با بخش خصوصی استان در ایجاد اشتغال و تولید اثرگذار است

استاندار لرستان ضمن تاکید بر تقویت ظرفیت‌های بخش خصوصی در استان گفت: تقویت و تعامل با بخش خصوصی استان در ایجاد اشتغال و تولید اثرگذار است.
کد خبر : 4865
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۷:۰۴

به گزارش کاتنا ، فرهاد زیویار در نخستین جلسه شورای گفتگوی اتاق بازرگانی استان در سال ۱۴۰۲ به اهمیت جایگاه بخش خصوصی در سرمایه‌‌گذاری اشاره کرد و اظهار کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته، مجموع آورده‌های دولت در سال گذشته اعم از تسهیلات کم‌بهره تبصره ۱۶ و ۱۸ و اعتبارات پروژه‌های عمرانی، معادل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در یک سال و نیم گذشته در استان است.
وی افزود: ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان از سوی واحدهای تولیدی، اقتصادی و بخش خصوصی در استان در یک سال و نیم گذشته سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

استاندار لرستان بر تقویت ظرفیت‌های بخش خصوصی در استان تاکید کرد و افزود: تعامل و تقویت بخش خصوصی و نهادهای وابسته به آن و تشویق سرمایه‌گذاران به‌کارآفرینی در هموار کردن مسیر کسب‌وکار برای فعالان اقتصادی و ایجاد اشتغال و تولید در استان بسیار اثرگذار خواهد بود.

زیویار گفت: اعضای جدید اتاق بازرگانی استان رویکردها و سیاست‌های خود را بر انسجام بیشتر شرکت‌ها در بخش خصوصی و تعامل بیشتر با دولت فراهم کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار