مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان: یک هزار و 467 فروشگاه در لرستان به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک متصل شدند

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت : تاکنون تعداد یک هزار 467 فروشگاه در سطح استان به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک متصل شده اند .
کد خبر : 4815
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

به گزارش کاتنا ، علی جهانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : این طرح همزمان با سراسر کشور آغاز شده و در مرحله نخست، شامل خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) است و استفاده از مزایای آن کاملا به صورت اختیاری است و به شرط استفاده بیش از 70 درصدی از سبد اقلام کالای طرح کالابرگ مشمول افزایش 20 درصدی اعتبار یارانه می‌شود.

وی با اشاره به فروشگاه‌های متصل به این طرح، افزود: تاکنون یک هزار 467 فروشگاه در سطح لرستان به طرح کالابرگ الکترونیک متصل شده‌اند و فروشگاه‌هایی که متقاضی مشارکت در این طرح می‌باشند می‌توانند برنامه «شما» را بر روی تلفن همراه نصب و درخواست خود را ثبت و ارسال کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از ابتدای شروع این طرح تاکنون 4300 خانوار در سطح استان از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده کرده ، که حدود 2 میلیارد تومان کالای مورد نیاز خود را خریداری کرده‌اند.

جهانی در ادامه بیان کرد: همچنین از این تعداد فروشگاه‌های متصل به این طرح در لرستان بیش از 7 هزار تراکنش به ثبت رسیده است.

وی افزود: تعداد کارت خوان‌های متصل به طرح کالا برگ الکترونیک در سطح استان لرستان یک هزار 787 است که افراد بهرمند شده می‌توانند با گرفتن کد دستوری #1463*500* از میزان و مانده اعتبار یارانه استفاده شده از این طرح آگاه شوند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد: از طریق کالابرگ الکترونیکی امکان خرید 11 قلم کالای اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر ، برنج و گوشت فراهم شده است.

جهانی در ادامه به بازدید های میدانی از سطح فروشگاه‌های سطح استان در جهت اجرای بهتر طرح کالا برگ الکترونیکی توسط کارشناسان این اداره کل اشاره کرد و گفت: با بازدیدها و نظارت‌های میدانی که توسط همکاران از این فروشگاه‌ها انجام شده، تاکنون اجرای طرح سراسری این طرح در لرستان روند مناسبی داشته  و مشکلی در این زمینه مشاهده نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار