ابراهیمی: خاطرات سال ۷۷ برایم زنده شد/ استقلال به خودش باخت

سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام‌حذفی گفت: با قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر و جام‌حذفی خاطرات سال ۷۷ با علی پروین برای من زنده شد و پرسپولیس نشان داد شایسته این قهرمانی‌هاست.

کد خبر : 4728
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
ابراهیمی: خاطرات سال ۷۷ برایم زنده شد/ استقلال به خودش باخت

ناصر ابراهیمی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران و جام‌حذفی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که امسال افتاد من را به سال ۷۷ برد، قبل از این بازی و در طول هفته گذشته بارها گفتم اگر پرسپولیس برنده جام‌حذفی شود خاطرات سال ۷۷ تکرار خواهد شد و امروز این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: در آن سال من و علی‌ پروین قهرمان لیگ ایران شدیم و در جام حذفی هم ۲ بر یک استقلال را بردیم، در آن روز افشین پیروانی یکی از گل‌های آن بازی را به ثمر رساند و بعد از این سال‌ها شاهد تکرار دوباره تاریخ بودیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در بازی جام‌حذفی امسال تقریبا شرایط مساوی بین دو تیم حاکم بود اما پرسپولیس در برخی از فاکتورهای قهرمانی شرایط بهتری نسبت به حریف خود داشت و به دلیل همین برتری نسبی هم موفق شد جام را بالای سر ببرد. کنترل میانه زمین، حفظ توپ بازیکنان، تمرکز و تجربه بیشتر باعث شد تا پرسپولیس یک جام دیگر را در کارنامه افتخارات خود ثبت کند و این قهرمانی فصل خوبی را برای بازیکنان و هواداران ثبت کرد.

ابراهیمی در مورد روند بازی تاکید کرد: به مسایل داوری کاری ندارم هر چند به نظرم یک پنالتی به سود پرسپولیس گرفته نشد و گل استقلال هم در شرایطی به ثمر رسید که داور باید قبل از آن سوت پایان بازی را می‌زد، این بازی یک اتفاق نادر هم داشت و آن این بود که داور بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد و همه دیدیم بعد از آن چه شرایطی رخ داد. اما در مورد استقلال باید بگویم آنها به دلیل استرسی که داشتند نتوانستند بازی خود را انجام دهند و در نهایت هم نتیجه را واگذار کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار