محسن محرری رییس شورای اسلامی شهر قم شد

سخنگوی شورای شهر قم گفت: «محسن محرری» در هشتاد و هشتمین نشست شورای اسلامی شهر قم با رای اعتماد دیگر اعضای شورا، رییس شورای شهر قم شد.

کد خبر : 4677
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
محسن محرری رییس شورای اسلامی شهر قم شد

به گزارش کاتنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، روح‌الله امرالهی روز دوشنبه پس از پایان هشتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی این شورا، در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: به دنبال استعفای دکتر اسلامی و لزوم تعیین ریاست شورا، اعضای شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری را به‌عنوان رییس شورای اسلامی شهر انتخاب کردند.

وی ادامه داد: برای پست ریاست شورا، محمود مسگری و محسن محرری کاندیدا بودند که محرری ۷ رأی و مسگری ۶ رأی به دست آوردند و در نهایت محسن محرری به عنوان رییس شورای اسلامی شهر قم انتخاب شد.

فرماندار قم نیز در این جلسه با بیان این‌که امیدواریم انسجامی که بین اعضای شورا هست حفظ شود، گفت: شورای شهر، مجموعه مدیریت شهری و شهرداری خدماتی که در همه حوزه‌ها در سطح شهر ارایه می‌دهند، برای مردم ملموس است.

عباس ذاکریان ادامه داد: در هیات تطبیق فرمانداری نیز تمام تلاش بر این است آن چیزی که در شورای اسلامی شهر تصویب می‌شود، مدنظر قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، حسین اسلامی رییس سابق شورای اسلامی شهر قم با هدف ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا کرد که این استعفا با ۱۱ رای موافق و ۲ رای مخالف مورد قبول شورا قرار گرفت.

در این جلسه، مراسم تحلیف حسن طلایی به‌عنوان عضو جایگزین حسین اسلامی با حضور ذاکریان فرماندار قم برگزار شد و همچنین از ۲ ورزشکار استان قم، «خدیجه رضایی» رزمی‌کار قمی در مسابقات جهانی جوجیتسو و «روح‌الله کاظمی» فاتح قله اورست تجلیل شد.

«خدیجه رضایی» رزمی‌کار وزن منفی ۷۰ کیلوگرم و قهرمان سه دوره مسابقات جهانی رشته‌های کیک بوکسینگ و جوجیتسو که در مسابقات جهانی جوجیتسو به میزبانی گرجستان شرکت کرده بود، از رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی در این مسابقات انصراف داد.

«روح‌الله کاظمی» فاتح قله اورست که با فتح ۲ قله بالای ۸۰۰۰ متری در عرض ۲۴ ساعت موفق به کسب رکورد ملی شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار