کسب مدال طلای مسابقات ملی برون مرزی ماساژ ایران در کشور ترکیه توسط بانوی قمی

بانوی قمی مدال طلای مسابقات  ملی برون مرزی ماساژ ایران، که اردیبهشت 1402 در کشور ترکیه برگزار شد را کسب کرد.

کد خبر : 4614
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
کسب مدال طلای مسابقات  ملی برون مرزی ماساژ ایران  در کشور ترکیه توسط بانوی قمی

به گزارش کاتنا، مسابقه ملی برون مرزی ماساژ ایران  در کشور ترکیه وبا حضور داوران منتخب از 11  کشور جهان و در سبک های شرقی و غربی و در شش رشته. برگزار شد که مریم اکبری میاندشتی رئیس انجمن ماساژ درمانی استان قم، در رشته  ماساژ تایلندی  سبک شرقی توانست مقام اول را در بین منتخبان کشور کسب نماید.

کسب مدال طلای مسابقات  ملی برون مرزی ماساژ ایران  در کشور ترکیه توسط بانوی قمی

گفتنی است ماساژ تایلندی که به عنوان ماساژ یوگای تایلندی یا به طور غیررسمی “یوگای تنبل” نیز شناخته می‌شود، یوگای کمکی را با تکنیک‌های طب فشاری ترکیب می‌کند. ماساژ درمانگر حرکات کششی یوگا را در حین ورزیدن و فشار دادن عضلات در امتداد خطوط انرژی بدن با دست‌ها و پاها انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است که ماساژ تایلندی معمولاً از ماساژ معمولی پرانرژی و سخت‌تر است. ماساژ درمانگر همچنین اغلب از دست‌ها و پاهای خود برای اعمال فشار استفاده می‌کند، و درمان معمولاً از طریق لباس انجام می‌شود، اگرچه گاهی اوقات در صورت درخواست می‌توان از روغن‌ها و لوسیون‌ها استفاده کرد.

همچنین یادآور می شود ماساژ سنتی تایلندی یک روش درمانی است که هدف آن بهبود اساسی ساختار بدن با تحریک گردش خون و لنف است. خون وظیفه انتقال اکسیژن و مواد مغذی به هر اندام بدن را بر عهده دارد و لنف مسئول جمع آوری مواد زائد در بدن و فیلتر کردن آنها در غدد لنفاوی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار