ف گلپایگانی

دفاع از کارکردهای نظام جمهوری اسلامی برعهده روابط عمومی ها است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: بزرگ نمایی ضعف ها و کوچک شمردن موفقیت های کشور، کار دشمن و دفاع از کارکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انعکاس ظرفیت های استانی بر عهده روابط عمومی ها است.
کد خبر : 4496
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
دفاع از کارکردهای نظام جمهوری اسلامی برعهده روابط عمومی ها است

احمد حاجی زاده روز شنبه در همایش بزرگداشت روز روابط عمومی و تجلیل از روابط عمومی های برتر استان قم در سالن کرامت استانداری قم اظهار داشت: هم اکنون در جنگ سخت ترکیبی با دشمن هستیم؛ از این رو روابط عمومی ها باید نقش خود را به خوبی در این جنگ ایفا کنند.

وی ادامه داد: امسال، سال انتخابات مجلس شورای اسلامی است و شاهد ارزیابی همه دنیا از مشارکت مردم خواهیم بود. در این بین دشمن برای نا امید کردن مردم از نظام با تمام توان تلاش خود را انجام می دهد و لازم است در این جنگ ترکیبی روابط عمومی ها و رسانه ها نقش مثبت خود را ایفا کنند.

وی بیان کرد: شهید آوینی با مستند روایت فتح از جبهه ها بسیار تاثیرگذار بود چون خود در میدان بود و با رزمندگان خط مقدم ارتباط برقرار می کرد از این رو آتش و فشار دشمن را درک می‌کرد.

حاجی زاده افزود: روابط عمومی ها فرماندهان جنگ رسانه ای و ترکیبی هستند و مدیران روابط عمومی به عنوان کسانی که در حوزه کارکردهای نظام کار می کنند باید با خبرهای دروغ و وارونه سازی واقعیت ها مبارزه کنند.

معاون استاندار قم ادامه داد: مدیر روابط عمومی باید زمینه های ارتباط رسانه ها با مدیر دستگاه را ایجاد و امید را به جامعه با ارائه کارکردهای دستگاه خود تزریق کند.

وی تنویر افکار عمومی را وظیفه روابط عمومی ها ذکر کرد و از مدیران روابط عمومی دستگاه ها خواست از افراد متخصص و صاحب نظر استفاده کنند.

حاجی زاده افزود: مقداری در اطلاع رسانی و ارتباط با مردم و تنویر افکار عمومی ضعف داریم و باید این نقطه ضعف را برطرف کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم به مدیران روابط عمومی ها توصیه کرد: باید به اصول اخلاقی و اسرار داخلی سازمان ها پای بند باشیم و گاهی اوقات شاهدیم برخی اخبار محرمانه از داخل ادارات به بیرون درز می کند.

وی ادامه داد: باید به جامعه امید تزریق کنیم و از ظرفیت رهبران فکری چون ائمه جمعه و جماعات استفاده شود و روابط عمومی ها به مساجد بروند و با مردم ارتباط برقرار کنند.

حاجی زاده تاکید کرد: روابط عمومی ها باید زمینه ارتباطات مردمی مدیران خود با مردم را برقرار کنند و هنر روابط عمومی این که است که ارتباط مدیر را با مردم با ایجاد میزهای خدمت میسر کنند.

در این همایش روابط عمومی های برتر استان قم مورد تجلیل قرار گرفتند. مدیران روابط عمومی های شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت گاز، اوقاف و امور خیریه، راه و شهرسازی، راهداری، صدا و سیما، محیط زیست، امور مالیاتی، بنیاد نخبگان، جهادکشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هلال احمر با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار