ف گلپایگانی

حوزه تعاون برای ساخت مسکن کارگری در قم آماده‌است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: تعاون‌گران برتر و باسابقه خوب مدیریتی در حوزه مسکن استان، برای ساخت مسکن مورد نیاز کارگران قمی با روحیه جهادی و به‌صورت خودجوش آماده آغاز کار هستند.
کد خبر : 4493
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
حوزه تعاون برای ساخت مسکن کارگری در قم آماده‌است

وحید وزیری راد روز شنبه در نشست پیشبرد تخصیص زمین به تعاونی‌های مسکن کارگری با اولویت ویلایی و با محوریت بخش تعاون در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم، بیان داشت: تامین مسکن برای کارگران استان از جمله مهمترین مسائل مورد توجه ماست و در این رابطه تلاش داریم با روحیه انقلابی و اعلام آمادگی که از سوی تعاونی‌های برتر حوزه مسکن در قم صورت گرفته‌است، کار ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن ویلایی را برای کارگران استان آغاز کنیم؛ البته هدف‌گذاری نهایی ما در این رابطه ساخت ۶۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، کارمندان، طلاب و زنان سرپرست خانوار در قم است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح خانه‌دار کردن خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم نیز مورد توجه است، افزود: از تمام ظرفیت‌های موجود در قم برای ساخت واحدهای مسکونی مورد نظر استفاده خواهیم کرد و در این خصوص مصمم به شروع کار و تکمیل آن با حضور تعاون‌گران توانمند و موفق استان هستیم.

وی همچنین با بیان این که زمین مورد نیاز ساخت مسکن کارگری در استان را تامین خواهیم کرد، ادامه داد: می‌خواهیم با اجرای طرح‌ ساخت مسکن در جامعه کارگری ، امیدآفرینی کنیم و به همین منظور با تلاش شبانه‌روزی و استفاده از ظرفیت‌های دولتی و بخش خصوصی و نیز کمک‌های خیران این هدف را دنبال می‌کنیم.

وزیری راد گفت: نگاه مثبت و همراه استاندار و مدیران ارشد استان با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ساخت مسکن کارگری در قم، باعث شده تا این کار در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار گیرد و ما جلسه‌های پیگیری این موضوع را برای رسیدن به نتایج مورد نظر به صورت مداوم دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که حمایت از کارگران وظیفه‌ای است که آن را با همه توان دنبال می‌کنیم، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم فرآیند ساخت مسکن کارگری در قم، با سرعت قابل قبولی دنبال شود و در این رابطه به ظرفیت‌های خوبی که در بخش تعاونی‌های مسکن استان وجود دارد،‌ امید فراوان داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در زمینه ساخت مسکن کارگری در استان، شاهد یک تعامل و فضای همکاری میان بخش‌های مختلف هستیم که همین رویکرد به طور حتم موجب خواهد شد در رسیدن به اهداف مورد نظر خود در اجرای این طرح موفق باشیم.

گفتنی‌است اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان این نشست را با توجه به تمایل و درخواست تعاون‌گران حوزه مسکن استان و با عنایت به بند یکم مصوبه نشست هم اندیشی نمایندگان سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان با استاندار قم که در هفته کارگر در سالن امام جواد(ع)استانداری ترتیب یافت؛ برگزار کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار