ف گلپایگانی

ترافیک سنگین در جاده‌های بارانی کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی و بارش باران در کمربند شمالی کشور خبر داد.
کد خبر : 4378
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
ترافیک سنگین در جاده‌های بارانی کشور

سرهنگ احمد شیرانی گفت: اکنون باران در برخی محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل،

خراسان شمالی، زنجان، مازندران، گلستان و گیلان در حال باریدن است.

به گفته وی، ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های گزنک، آب اسک، شاهاندشت، وانا، بایجان و سهراهی چلاو نیمه سنگین است و تردد به آرامی انجام می شود.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل گرماب تا نساء و محدوده های پل زنگوله و هزارچم نیز ترافیک سنگین بوده و با حجم بالایی از تردد مواجه هستیم.

سرهنگ شیرانی ترافیک در محور تهران – بومهن ( محدوده سعید آباد)، آزادراه تهران – ساوه (محدوده رضی آباد)،آزادراه قم – تهران (محدوده رباط کریم)، آزادراه قزوین – کرج (محدوده های گلشهر و پل فردیس) و آزادراه تهران – کرج – قزوین (حد فاصل اتمسفر تا ساسانی و محدوده مهرویلا) سنگین اعلام کرد و افزود: از رانندگان و مردم می خواهیم از ورود بدون برنامه ریزی به جاده های پرترافیک پرهیز کنند.

** محدودیت های ترافیکی هفته جاری
سرهنگ شیرانی همچنین به محدودیت های ترافیکی این هفته اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و درصورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴، از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه پیش رو از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور همچنین به محدودیت های محور هراز اشاره کرد وگفت: تردد همه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

به گفته شیرانی، تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل بصورت مقطعی یک طرفه انجام می شود.

همچنین اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار