هشدار مدیریت بحران درمورد مقاوم‌سازی سازه‌های سست در پایتخت

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی، نسبت به مقاوم سازی سازه‌های سست و تابلوهای تبلیغاتی در پایتخت هشدار داد.

کد خبر : 4015
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۱۴
هشدار مدیریت بحران درمورد مقاوم‌سازی سازه‌های سست در پایتخت

حامد یزدی مهر سه شنبه شب در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در پایتخت خبر داد و افزود: طبق گزارش هواشناسی، وزش باد و گرد و خاک از روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می شود و این روند تا روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

یزدی مهر همچنین از آماده باش مدیریت بحران در استان تهران خبر داد و گفت: از مردم می‌خواهیم نسبت به پوشش گلخانه ها و تجهیزات واقع در ارتفاع نظیر ترانس ها و کابل ها ی برق نیز تمهیدات لازم را بیاندیشند.

اداره کل هواشناسی استان تهران تا روز جمعه از وزش باد شدید به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی خبر داد و به مردم و به ویژه عشایر توصیه کرد از نصب چادر در مناطق کوهستانی خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار