ف گلپایگانی

مجازات ۱۸ میلیارد ریالی قاچاقچی انواع کالا در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: در بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیونت و کشف مقداری کالای قاچاق، متهم به پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
کد خبر : 3886
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
مجازات ۱۸ میلیارد ریالی قاچاقچی انواع کالا در قم

مهدی ریاضی در این زمینه افزود: ماموران کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در محور منطقه ویژه سلفچگان به یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو مظنون می‌شوند.

وی اضافه کرد: پس از متوقف نمودن خودرو و بازرسی از خودروی مذکور، تعداد ۱۷ کارتن وسایل چراغ مطالعه تلسکوپی، یک کارتن شیرآلات، ۳۸ طاقه انواع پارچه به ارزش پنج میلیارد و ۲۷۸ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۷۸۲ ریال را به ظن قاچاق کشف می‌کنند.

وی ادامه داد: مراتب برای سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال و در ادامه برای متهم پرونده تشکیل شد.

ریاضی گفت: شعبه رسیدگی‌کننده ضمن احضار متهم، به دلیل عدم ارائه مدارک مثبت گمرکی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست و متهم را علاوه بر ضبط محموله مکشوفه قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۱۸ میلیارد و ۲۷۸ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۷۸۲ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، همه محموله مکشوفه قاچاق توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار