ف گلپایگانی

پولادگر: اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها به زودی معرفی می‌شوند/ اطلاعی از استعفای سجادی ندارم

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: قرار است فردا مجمع سالیانه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شود و به زودی اعضای هیئت مدیره این باشگاه‌ها معرفی خواهند شد
کد خبر : 3856
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
پولادگر: اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها به زودی معرفی می‌شوند/ اطلاعی از استعفای سجادی ندارم

محمد پولادگر در حاشیه تمرین رکوردگیری ملی‌پوشان وزنه‌برداری در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم وزنه‌برداران در مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود به مقام شایسته‌ای دست پیدا کنند. کره جنوبی برای ایران با خاطرات خوبی همراه بوده و چند سال پیش در این کشور تیم وزنه‌برداری ایران توانست قهرمان شود. وزنه‌برداران ایران شایسته هستند و امیدوارم بتوانند بار دیگر برای کشور ایران افتخارآفرینی کنند. در تیم زنان نیز این امیدواری را داریم.

وی افزود: پاداش‌های قهرمانی مسابقات آسیایی و جهانی در دو سال گذشته پرداخت نشده و این موضوع مختص به وزنه‌برداری نیست. قرار است به زودی مراسم تجلیل از ورزشکاران برگزار شود تا پاداش‌های این عزیزان پرداخت شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری مجمع سالیانه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز گفت: قرار است فردا مجمع سالیانه دو باشگاه برگزار شود. در این نشست عملکرد مالی و هیئت مدیره سرخابی‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به زودی هیئت مدیره این باشگاه‌ها معرفی خواهد شد.

پولادگر درباره اینکه برخی از روسای فدراسیون‌ها از عدم پرداخت بودجه‌شان ناراحت هستند، تاکید کرد: تازه یک ماه از سال ۱۴۰۲ سپری شده است و برای اولین بار وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌های ورزشی پرداختی داشته است. نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده و ابراز ناراحتی کرده است اما زود است که آنها دغدغه کلی داشته باشند. سال گذشته بودجه‌ فدراسیون‌های ورزشی ۱۰۰درصد پرداخت شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ساخت‌وساز ارتباطی به ورزش قهرمانی ندارد. پروژه ساختمان‌سازی، ساخت‌وساز و افزایش بنا ربطی به حوزه قهرمانی ندارد و می‌دانم تمام فدراسیون‌ها که در این‌باره برنامه‌ریزی‌ کرده‌اند مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان بوده و موفق شده‌اند از برخی بخش‌ها حامیان مالی داشته باشند تا تجهیزات را تامین کنند. وزنه‌برداری یکی از این رشته‌هاست و به طور حتم با برنامه‌ریزی‌هایی که سجاد انوشیروانی(رئیس فدراسیون) داشته، وضعیت این رشته ورزشی بهتر خواهد شد.

پولادگر در پاسخ به این پرسش که «آیا خبر مربوط به استعفای حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درست یا خیر؟» افزود: اطلاعی ندارم، شما این مسایل را از کجا می‌شنوید؟!

وی تصریح کرد: ما مشکلات متعددی در حوزه تامین منابع مالی داریم. حتی آنهایی که منابع مالی هم دارند به خاطر تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشور عزیز ایران صورت می‌گیرد و علیرغم اینکه می‌گویند ورزش از سیاست جداست به گونه دیگری عمل می‌کنند. برخی از رشته‌های ورزشی همچون فوتبال نمی‌توانند مطالبات خود را وصول کنند. سال گذشته ۱۰۰درصد بودجه‌ای که برای کمک برای فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته شده بود، پرداخت شد و امسال نیز تلاش خواهیم کرد با توجه به اینکه مسابقات آسیایی پیش رو است از فدراسیون‌های ورزشی حمایت کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره اظهارات هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو که از وی انتقاد کرده بود نیز گفت: من ترجیح می‌دهم درباره این مسایل حرف نزنم. نمی‌دانم چرا او چنین حرف‌هایی را می‌زند. من در جایگاهی هستم که ترجیح می‌دهم جواب این حرف‌های بدون سند را ندهم.

پولادگر درباره اینکه «آیا نمی‌شد بدهی‌های باشگاه استقلال زودتر پرداخت شده و این تیم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم نشود؟» اظهار داشت: هر باشگاهی یک مدیرعامل و هیئت مدیره دارد. این نمی‌شود که هر بار وزارت ورزش و دولت به باشگاه‌ها کمک کنند. خودشان باید مدیریت کنند، همانطور که می‌آیند و قبول مسئولیت می‌کنند پای عملکردشان بایستند. مدیرعامل وقت استقلال تا آخرین لحظه اعلام کرد در تلاش هستم تا این پول را تهیه کنم. در این دوره از وزارت ورزش دو بار پول بدهی آندره‌آ استراماچونی دریافت شد اما پولی به این مربی داده نشد. خبر دارم در دوره‌های گذشته نیز این اتفاق صورت گرفته است و پول در جای دیگری هزینه شد!

وی ردباره انتخاب و معرفی اعضای هیئت مدیره سرخآبی‌ها گفت: با تعامل وزارت ورزش و وزارت اقتصاد اعضای هیئت مدیره‌ای انتخاب می‌شود که خبره و کاربلد بوده و بتواند عملکرد مطلوبی را از خود بر جای بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار