ف گلپایگانی

پولادگر: AFC تفکیک مالکیت سرخابی‌ها را می‌پذیرد/ خبری درباره حذف پرسپولیس از آسیا نشنیدم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش معتقد است که خلاف گمانه‌زنی‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) تفکیک شدن مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را می‌پذیرد تا مشکلی برای حضور در آسیا وجود نداشته باشد.
کد خبر : 3770
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۵۶
پولادگر: AFC تفکیک مالکیت سرخابی‌ها را می‌پذیرد/ خبری درباره حذف پرسپولیس از آسیا نشنیدم

محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در جمع خبرنگاران درباره نامه سازمان بازرسی درباره تخلفات مالی باشگاه استقلال به وزارت ورزش، گفت: گزارش سازمان بازرسی ۶ فروردین به دبیرخانه محرمانه وزارت ورزش رسیده و ثبت شده است و به دستور وزیر، چند نفر از معاونین و اداره کل بازرسی ورود کرده‌اند. یک تیم بازرسی تشکیل شده که در ۲، ۳ روز گذشته گزارش پنجاه صفحه‌ای آماده کرده‌اند که با جرح و تعدیل‌هایی که صورت می‌گیرد، این گزارش هفته‌ آینده منتشر می‌شود.

پولادگر در ادامه درباره تعمیرات آغاز شده در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: در سال‌های اخیر تعمیرات مقطعی ورزشگاه آزادی صورت گرفته و به هر حال سعی کردند این استادیوم را با همه ویژگی‌هایی که دارد، سرپا نگه دارند. به هر حال آزادی ورزشگاهی مورد قبول است که با تائید فیفا رویدادهای مهم در آن برگزار می‌شود، الان هم اراده بر این است که با تعمیراتی که شروع شده یک استادیوم مورد قبول و در شان کشورمان داشته باشیم. هزینه خیلی زیادی باید برای آن در نظر گرفته شود و اجازه بدهید درباره رقم آن کارشناسان نظر دهند.

وی افزود: ورزشگاه آزادی سرمایه ملی ما است و از همه مهم‌تر احترام به تماشاگر است تا بتوانیم برای هوادارانی که برای تماشای یک رقابت به استادیوم می‌آیند، شرایطی را مهیا کنیم که در آرامش و راحتی باشند.

پولادگر در ادامه درباره مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس که یکی از عوامل حذف از آسیا است، گفت: تدابیری صورت گرفته و مالکیت این دو باشگاه قرار است در اختیار دو وزارتخانه قرار بگیرد اما هنوز نام وزارتخانه را به من اعلام نکرده‌اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این را می‌پذیرد و کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال با رعایت همه الزمات AFC پیش می‌رود تا بتوانیم تمام اصول حرفه‌گری را برای این دو باشگاه رعایت کنیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درباره حذف پرسپولیس از آسیا به دلیل مالکیت مشترک، تاکید کرد: من هیچ خبری درباره حذف پرسپولیس نشنیده‌ام، بحث مالکیت و سهام دو بحث متفاوت است. اینکه سهام عرضه شود و مردم بخرند یک بحث و مالکیت اصلی باشگاه یک بحث دیگر است. کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان فروش سهام دو باشگاه است و اگر کسی نبوده که بخرد، مشکل ما نیست.

وی در ادامه درباره اختلاف وزارت اقتصاد با وزارت ورزش برای معرفی اعضای هئیت مدیره دو تیم در تاریخ ۵ اردیبهشت نیز گفت: قرار است اعضای هئیت مدیره جدید، توسط هئیت نظارتی متشکل از کارشناسان دو وزارتخانه ورزش و اقتصاد انتخاب شوند.

پولادگر درباره قطعی شدن حذف استقلال از آسیا هم اظهار داشت: همچنان امیدوار به حضور استقلال در آسیا هستیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در پایان در واکنش به شایعه استعفای حمید سجادی، وزیر ورزش هم تصریح کرد: خبر استعفای وزیر ورزش را نشنیده‌ام. این از آن دست خبرهایی است که رسانه‌ها درست می‌کنند. چنین چیزی مطرح نیست و سجادی ادامه می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار