دسته عزاداری سالروز شهادت حضرت علی(ع) با حضور آیت‌الله وحید خراسانی در قم برپا شد

آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت علی‌(ع) عصر چهارشنبه با حضور آیت‌الله حسین وحید خراسانی در فاطمیه حضرت ولیعصر صاحب الزمان(عج) قم برگزار، و سوگواران به همراه این مرجع تقلید به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کردند.

کد خبر : 3582
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۴۷
دسته عزاداری سالروز شهادت حضرت علی(ع) با حضور آیت‌الله وحید خراسانی در قم برپا شد

در این آیین پس از قرائت زیارت آل یاسین و ذکر مصیبت و مرثیه سرایی، استاد حوزه علمیه قم طی سخنانی با اشاره به مقام رفیع و آسمانی حضرت امیرالمومنین علی(ع) اظهار داشت: امروز کسی به شهادت رسید، که نه پیشینیان بر او سبقت گرفتند، و نه آیندگان مثل او خواهند دید.

حجت‌الاسلام علی نظری منفرد همچنین افزود: حضرت علی(ع) از شخصیت‌هایی است که نه در زمان حیاتش، و نه امروز کسی او را نشناخته‌است، و تنها به اندازه درک، افق فکر و اندیشه‌مان، می‌توانیم این بزرگوار را بشناسیم.

وی با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) باعث بزرگ شدن جایگاه خلافت شد، و خلافت و حکومت هیچ تاثیری در مقام آن حضرت نداشت گفت: آنچه که حضرت علی را به شهادت رساند، عدالت ایشان بود.

در ادامه این آیین، آیت‌الله وحید خراسانی نیز به خیل عظیم مشتقان و ارادتمندان اهل بیت(ع) پیوست، و دسته عزاداری و سینه‌زنی از خیابان‌ شهدا به سمت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حرکت کرد، و سوگواران این مصیبت بزرگ را به حضرت فاطمه معصومه(س) تسلیت و تعزیت عرض نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار