مردم قم شکایت خود از اپراتورها را با سامانه ۱۹۵ در میان گذارند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: مردم استان هرگونه شکایت در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، تلفن همراه اینترنت تشعشعات خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت را به سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ اطلاع دهند.

کد خبر : 354
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۶
مردم قم شکایت خود از اپراتورها را با سامانه ۱۹۵ در میان گذارند

به گزارش کاتنا، جواد غلامپور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: به‌منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت تلفن همراه اینترنت تشعشعات خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: مردم و مشترکان قمی می‌توانند به یکی از روش‌های مراجعه به وبگاه ۱۹۵.cra.ir ، تماس با تلفن گویای ۱۹۵ و یا ارسال مکتوب شکایات به صندوق پستی ۱۶۳۱۵-۱۹۵ برای ثبت و پیگیری شکایت خود از سرویس‌های مختلف ارتباطی و فناوری اطلاعات اقدام کنند.

غلامپور خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارزیابی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطاعات، استان قم جز ۳ استان برتر در حوزه پاسخگویی به شکایات مردمی در هفته جاری قرار داشته و که پیگیری شکایات به کمتر از ۲ روز رسیده است.

وی همچنین اظهار داشت: طبق آخرین گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیک، تعداد کسب‌وکارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد( اینماد) در استان قم به ۱۹۲۴ مورد رسیده که از این تعداد ۶۹۴ مورد در ‌سال ۱۴۰۰ موفق به کسب این نماد شده‌اند.
غلامپور گفت: بر اساس آخرین آمار ، ۲۰۰ شرکت و فروشگاه فعال در حوزه فاوا استان دارای مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بوده و بیش از ۲۲۰ نفر نیز به‌عنوان شخص حقیقی و در قالب کارشناس یا مشاور در سازمان مذکور عضو می‌باشند.
وی همچنین عنوان کرد: توسعه نسل پنجم شبکه تلفن همراه، توسعه پروژه توسعه شبکه انتقال ارتباطات روستایی بر بستر فیبر نوری،توسعه شبکه ملی اطلاعات در استان و توسعه شبکه تلفن همراه در نقاط دارای ضعف پوشش جزو برنامه‌های مهم پیش روی این اداره کل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار