ف گلپایگانی

آیت‌الله‌رئیسی: ۱۵۰ دستاورد علمی در صنعت هسته‌ای، سند افتخار ملت ایران است

رئیس‌جمهور با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای، درمان بیش از یک میلیون بیمار از طریق دانش هسته‌ای و همچنین دستیابی دانشمندان ایران به بیش از ۱۵۰ دستاورد علمی و فنی در صنعت هسته‌ای، آن هم در شرایط تحریم و سنگ‌اندازی دشمن را سند عزت و افتخار ملت ایران دانست.
کد خبر : 3460
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۲۷
آیت‌الله‌رئیسی: ۱۵۰ دستاورد علمی در صنعت هسته‌ای، سند افتخار ملت ایران است

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت، با محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها، بر لزوم همگرایی جهان اسلام برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و جلوگیری از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

آیت الله رئیسی با اشاره به آشکار شدن نشانه‌های استیصال و از هم پاشیدگی جامعه صهیونیستی و شکل‌گیری نظم جدید جهانی به نفع جبهه مقاومت، افزود: ملت‌های آزاده، امسال با برگزاری باشکوه تر روز قدس، همدل و همصدا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای، درمان بیش از یک میلیون بیمار از طریق دانش هسته‌ای در کشور و همچنین دستیابی دانشمندان ایران به بیش از ۱۵۰ دستاورد علمی و فنی در صنعت هسته‌ای، آن هم در شرایط تحریم و سنگ‌اندازی دشمن را سند عزت و افتخار ملت ایران دانست و اظهار داشت: دولت مردمی خود را موظف به حمایت از این دستاوردهای بزرگ می‌داند.

آیت‌الله رئیسی در ادامه با اشاره به توافق ایران و عراق برای تسریع در احداث مسیر ریلی بصره-شلمچه که سالیان طولانی بلاتکلیف مانده بود، بر لزوم پیگیری این طرح و نیز توافقات ایران با روسیه و چین تا حصول نتیجه تاکید کرد.

تاکید رئیس‌جمهور بر برخورد با افزایش غیرقانونی قیمتها

رئیس جمهور همچنین با اشاره به دریافت اخبار و گزارش‌هایی در خصوص برخی اقلام، ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کننده را تنها مراجع قانونی تغییر قیمت این کالاها دانست و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی مرتبط را موظف کرد با تخلفات موجود در این زمینه برخورد کنند.

آیت‌الله رئیسی در این نشست با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، همگان را به بهره‌گیری از فیوضات و برکات لیالی قدر دعوت کرد و گفت: شب قدر بهترین فرصت برای خودسازی و تقرب بندگان به حضرت حق است که باید از لحظه به لحظه آن کمال بهره را برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار