مهدیه بحرالعلوم
۲۲ خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا، در کراچی تحویل سرکنسولگری ایران شدند
به گزارش پایگاه خبری «کار،تلاش و تولید» دولت پاکستان هفته های اخیر اعلام کرده بود که بازگشت ۲۲ دریانوردی ایرانی که نفتکش آنان توسط آمریکا توقیف شده بود، را تسهیل کرده و این افراد پس از انتقال به کراچی، به ایران بازگردانده می شوند.
دز همین حال روابط عمومی سرکنسولگری ایران در شهر بندری کراچی در جنوب پاکستان اعلام کرد که گروه ۲۲ نفره خدمه ایرانی امروز با حضور مسوولان نمایندگی وزارت خارجه پاکستان در کراچی وارد اسکله بندر کراچی شده و پس از طی ثبت تشریفات ورود اضطراری، تحویل نماینده این سرکنسولگری شدند.
گروه دریانوردان ایرانی با هماهنگی سرکنسولگری کشورمان در کراچی، پس از طی مراحل اداریِ تحویل و هماهنگی با مقامات ایالتی، اسکان و اقامت در محل مناسب تا روزهای آینده به میهن اسلامی بازمیگردند.
یکشنبه گذشته (۳۱ خرداد ۱۳۰۵) آژانس امنیت دریایی پاکستان اعلام کرد که هشت صیاد ایرانی که اخیرا در پی حادثه برای قایقشان نجات یافته بودند، به بندر شهر کراچی منتقل شدهاند و این افراد روز بعد با هماهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران به کشور بازگشتند.
برچسب ها :آمریکا ، ایران ، توقیف ، خدمه ایرانی ، سرکنسولگری ، کراچی ، نفتکش
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.










ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0