فرهاد دادبخش
عراقچی هشدار داد
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه هشدار داد: اگر حمله به زیرساختهای ما تکرار شود دیگر هیچ خویشتنداری وجود نخواهد داشت.
کد خبر : 32229
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مارس 2026 - 20:06
به گزارش پایگاه خبری «کار،تلاش و تولید» عراقچی، وزیر خارجه ایران در ایکس نوشت: پاسخ ما به حملات دیشب اسرائیل به زیرساختهایمان تنها بخشی از قدرت ما بود. تنها دلیل این خویشتن داری احترام به درخواستهای کاهش تنش بود.
وی تاکید کرده است: اگر حمله به زیرساختهای ما تکرار شود دیگر هیچ خویشتنداری وجود نخواهد داشت.
عراقچی گفت: هرگونه پایان جنگ باید به خساراتی که به اماکن غیرنظامی وارد شده است بپردازد.
در واکنش به حمله آمریکایی-صهیونیستی به پارس جنوبی،تاسیسات انرژی در امارات، قطر و عربستان هدف قرار گرفته شد که منجر به افزایش شدید قیمت نفت و نگرانی جهانی شد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.










ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0