فرهاد دادبخش
تیم ملی فوتبال بانوان وارد مرز بازرگان شد
کاروان تیم ملی فوتبال بانوان، ساعاتی پیش با استقبال رئیس و اعضای هیأترئیسه فدراسیون و معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان وارد مرز بازرگان در کشورمان شد.
کد خبر : 32206
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مارس 2026 - 17:01
به گزارش پایگاه خبری «کار،تلاش و تولید» تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که بهمنظور حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا ۲۰۲۶ استرالیا در این مسابقات شرکت کرده بود، ساعاتی پیش با استقبال رئیس و اعضای هیأترئیسه فدراسیون فوتبال و معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان، رییس هیات فوتبال استان آذربایحان شرقی وارد مرز بازرگان شد.
شاگردان مرضیه جعفری تیم در این مسابقات در گروه خود به مصاف تیمهای کرهجنوبی، استرالیا و فیلیپین رفتند.
ملیپوشان کشورمان در این دیدارها علیرغم تلاش و نمایش قابلقبول، به ترتیب با نتایج ۳ بر صفر مقابل کرهجنوبی، ۴ بر صفر برابر استرالیا و ۲ بر صفر مقابل فیلیپین شکست خوردند و در نهایت از صعود به مرحله یکچهارم نهایی بازماندند.
برچسب ها :تیم ملی ، فوتبال بانوان ، مرز بازرگان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.










ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0