بیست و هشتمین آیین تکریم از خادمان قرآن کریم؛

رییس جمهور از خادمان قرآن کریم تجلیل کرد

خادمان قرآن کریم در بخش‌های مختلف امروز شنبه در حضور رییس جمهور در حاشیه سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن کریم تجلیل شدند.

کد خبر : 3219
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۲
رییس جمهور از خادمان قرآن کریم تجلیل کرد

به گزارش کاتنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی امروز همزمان با دوازدهم فروردین، روز «جمهوری اسلامی ایران» و در دهمین روز از ماه ضیافت‌الله، با حضور در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، سی‌امین دوره از این نمایشگاه را که همه ساله هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افتتاح کرد.

رییس جمهور سپس در بیست و هشتمین آیین تکریم از خادمان قرآن کریم حضور یافت و خادمان برتر در بخشهای مختلف نظیر تجلیل کردند.

در این مراسم که وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و جمع دیگری از مسئولین حضور داشتند، از تعدادی از خادمان قرآن کریم تجلیل شد.

خانم پروین امین‌آبادی فراهانی در رشته مدیریت قرآنی، خانم مریم حاجی عبدالباقی در رشته آموزش قرآن کریم، حجت الاسلام علی رهبر در رشته تحقیق و پژوهش‌های قرآنی، مهدی ساغرزاده در رشته تولید نرم‌افزارهای قرآنی، محمدحسین سبزعلی در رشته قرائت قرآن کریم، علیرضا اصفهانی در رشته آموزش قرآن کریم، حجت‌الاسلام سید محمدکاظم طباطبایی در رشته تحقیق و پژوهش‌های قرآنی، عبدالحمید قدیریان در رشته امور سینمایی، سید سعید کافی در رشته کتابت و خوشنویسی قرآن کریم، محمود کریمی در رشته حفظ قرآن کریم و جواد پناهی در رشته قرائت قرآن کریم به عنوان خادمان قرآنی با اهدای لوح یادبود تجلیل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار