مهدیه بحرالعلوم

سفارت آمریکا در بغداد هدف حمله موشکی قرار گرفت

بامداد امروز (سه‌شنبه)، موج جدیدی از حملات راکتی و پهپادی، سفارت آمریکا در بغداد را هدف قرار داد.
کد خبر : 32187
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 مارس 2026 - 11:42
سفارت آمریکا در بغداد هدف حمله موشکی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری «کار،تلاش و تولید» خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش کرد که موج جدیدی از حملات راکتی و پهپادی بامداد سه‌شنبه محوطه سفارت آمریکا در بغداد را هدف قرار داد که به‌دنبال آن آژیرها به صدا درآمده و صدای رهگیری موشک‌ها شنیده شد.بر اساس این گزارش، با این حال، جزئیاتی درباره میزان خسارت وارده و هرگونه آسیب احتمالی ناشی از این حملات بلافاصله در دسترس نبود.این تحول ساعاتی پس از آن رخ داد که یک پهپاد به حصار فوقانی هتل الرشید در منطقه سبز (بغداد) اصابت کرد که خسارت یا آسیبی در پی نداشت.

صبح امروز تصاویری منتشر شد که پرواز بی‌مزاحم پهپاد شناسایی (هدهد) مقاومت اسلامی عراق در سفارت آمریکا در بغداد که بزرگترین سفارت آمریکا در جهان است را نشان می‌داد. برخی ناظران از فقدان مراقبت و پدافند آمریکا و خالی بودن سفارت ابراز تعجب کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1405 حقوق و دستمزد 1404
کاریابی دیجیکار
تلفن 197 پلیس فرماندهی انتظامی

تلفن 197 پلیس فرماندهی انتظامی