مهدیه بحرالعلوم
سفارت آمریکا در بغداد هدف حمله موشکی قرار گرفت
به گزارش پایگاه خبری «کار،تلاش و تولید» خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش کرد که موج جدیدی از حملات راکتی و پهپادی بامداد سهشنبه محوطه سفارت آمریکا در بغداد را هدف قرار داد که بهدنبال آن آژیرها به صدا درآمده و صدای رهگیری موشکها شنیده شد.بر اساس این گزارش، با این حال، جزئیاتی درباره میزان خسارت وارده و هرگونه آسیب احتمالی ناشی از این حملات بلافاصله در دسترس نبود.این تحول ساعاتی پس از آن رخ داد که یک پهپاد به حصار فوقانی هتل الرشید در منطقه سبز (بغداد) اصابت کرد که خسارت یا آسیبی در پی نداشت.
صبح امروز تصاویری منتشر شد که پرواز بیمزاحم پهپاد شناسایی (هدهد) مقاومت اسلامی عراق در سفارت آمریکا در بغداد که بزرگترین سفارت آمریکا در جهان است را نشان میداد. برخی ناظران از فقدان مراقبت و پدافند آمریکا و خالی بودن سفارت ابراز تعجب کردهاند.
برچسب ها :بغداد ، حمله موشکی ، سفارت آمریکا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.










ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0