حمایت‌ خود از کشتی را ادامه می دهیم/ خبرهای خوشی برای جامعه ورزش خواهیم داشت

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر دستور ریاست جمهوری مبنی بر حمایت از قهرمانان ورزشی گفت: بعد از تعطیلات نوروزی و در روزهای آینده خبرهای خوشی برای جامعه ورزش خواهیم داشت.

کد خبر : 3216
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۵۸
حمایت‌ خود از کشتی را ادامه می دهیم/ خبرهای خوشی برای جامعه ورزش خواهیم داشت

به گزارش کاتنا، سیدحمید سجادی که امروز و به صورت سرزده به کمپ‌ تیم‌های ملی کشتی رفته بود در جمع قهرمانان این فدراسیون تاکید کرد: دغدغه کشتی‌گیران باید مدال‌آوری و قهرمانی باشد و نباید از بابت مسایل دیگر نگرانی به خود راه دهند. رئیس جمهوری دستور داده است تا در خصوص بیمه، مسایل مرتبط با قهرمانان و خدمات دیگر به این قشر اقدامات مناسبی صورت بگیرد که در دست اقدام است و در روزهای آینده و پس از تعطیلات خبرهای خوشی برای جامعه ورزش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: یکی از این موارد به ثبت سوابق در دوران قهرمانی و حضور در تیم‌های ملی باز می‌گردد که منجر به دریافت حقوق و مسایل بیمه‌ای و سنوات خواهد شد که تشریح آن در روزهای آینده اعلام می‌شود.

او با تاکید بر ماه مبارک رمضان یادآور شد: در ماهی قرار داریم که ماه عبادت و نیایش است و امیدوارم قهرمانان ایران زمین هر آنچه از خداوند می‌خواهند محقق شود. ما وظیفه داریم به تکالیفی که بر دوش داریم به خوبی عمل کنیم، کشتی آزاد و فرنگی افق خوبی را برای ورزش ایران ترسیم کرده است و ما هم در کنار شما هستیم تا انشالله به موفقیت برسید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش تعطیلی ندارد و در این مدت هم سعی کردیم جدا از بحث درمان به گونه‌ای عمل کنیم که هیچ کاری روی زمین نماند.در همین روزهای ابتدایی سال در فوتبال ساحلی و در واترپلو مقام‌های خوبی کسب شد و در کشتی هم خبرهای خوب و امیدوار کننده می‌شنویم. با اینکه امروز روز تعطیل بود اما کارها را از صبح در دفتر پیگیری می‌کردم و تصمیم گرفتم به صورت سرزده به اردوی تیم‌های ملی کشتی بیایم. کشتی ورزش اول ایران است و وظیفه داریم از آن حمایت ویژه بعمل آوریم.

وی ادامه داد: دبیر واقعا در کشتی خوب کار کرده و ما از عملکرد او و کشتی‌گیران رضایت داریم و به همه مدیران هم گفتم یک جلسه تبادل تجربه با وی داشته باشند. پیش از این به کشتی کمک کردیم و بعد از این هم کمک خواهیم کرد، چراکه نتایج کشتی برای ما در رقابت‌های پیش رو اهمیت ویژه‌ای دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار