۴۲۰ میلیون تردد نوروزی در کشور ثبت شد

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ضرورت مدیریت سفرهای نوروزی، از ثبت ۴۲۰ میلیون تردد بین استانی و شهرستانی در تعطیلات نوروز خبر داد.

کد خبر : 3209
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۴۶
۴۲۰ میلیون تردد نوروزی در کشور ثبت شد

سردار احمد رضا رادان شنبه شب در حاشیه سفر به استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: حجم تردد ثبت شده نشان از افزایش چشمگیر مسافرت‌ها در مقایسه با سال گذشته دارد.

وی گفت: در کرمانشاه نیز همچون سایر استان‌های کشور، شاهد افزایش سفرها و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای هستیم که نتیجه تلاش همه همکارانم در فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، فرماندهی مرزبانی و یگان ویژه و همکارانشان است.

رادان افزود: براساس رخداد پلیس، آمار تصادفات فوتی نسبت به سال گذشته کاهش داشته اما آخرین آمار را نیز باید از زبان پزشکی قانونی داشته باشیم و از مردم عزیز و همکارانم که در این ایام در تلاش هستند، قدردانی می‌کنم.

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه با اشاره به اینکه موضوع سرقت مردم را آزار داده است و مطالبه گری آنها را به دنبال داشته، تاکید کرد: ما، بحث سرقت را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و نیز در سراسر کشور شروع کرده‌ایم و مقرر شده در سال جدید نیز با جدیت دنبال کنیم.

رادان ادامه داد: در موضوع سرقت در استان کرمانشاه نیز نسبت به سال گذشته شاهد افزایش کشفیات و برخورد قاطع با سارقان بوده‌ایم.

وی توضیح داد: در طرح جدید مبارزه با سرقت از ابزارهای حرفه‌ای استفاده خواهیم کرد و سهم مردم و شهروندان در راستای کاهش میزان سرقت و برخورد به موقع با سارقان نیز مشخص می‌شود.

فرمانده‌ کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و مبارزه با سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: با اجرای مقتدرانه این طرح‌ها تلاش می‌کنیم دغدغه‌های مردم را در این 2 موضوع کاهش دهیم.

رادان در ادامه با بیان اینکه در مسیر ایجاد پلیس هوشمند گام برداشته‌ایم، اظهار داشت: در حال حاضر بهره‌گیری از فناوری‌های نوین توسط نیروهای پلیس در ماموریت‌ها انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به روز طبیعت و برگشت مسافران به محل زندگی خود، گفت: امروز و فردا شاهد افزایش حجم ترددها در جاده‌ها هستیم و در این راستا تمامی همکاران انتظامی و راهنمایی و رانندگی بنده، به‌صورت شبانه روز تلاش می‌کنند مقدمات سفر و پایان سفر را برای مردم فراهم کنند و راننده‌ها نیز باید با حوصله رانندگی و جاده را جزئی از سفر خود بدانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار