سپاه پاسداران به نقل از منابع آگاه اعلام کرد؛
فرهاد دادبخش
فرار نظامیان آمریکایی از پایگاه العدیری کویت
نیروی دریایی سپاه پاسداران اعلام کرد پس از حمله موشکی و پهپادی به «پایگاه بالگردی العدیری» کویت، منابع آگاه از «خروج سراسیمه» نظامیان آمریکایی از این پایگاه خبر دادند.
کد خبر : 32087
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مارس 2026 - 16:09
به گزارش پایگاه خبری «کار،تلاش و تولید» این عملیات تهاجمی بامداد امروز با پهپادهای انهدامی و موشکهای کروز انجام شده است.
سپاه پاسداران این عملیات را «بسیار کلیدی» توصیف کرده که نقشههای عملیاتی دشمن را شکست داده است.
نیروی دریایی سپاه اعلام کرد در این تهاجم، ۱۱ هدف بسیار مهم در پایگاه العدیری مورد اصابت قرار گرفته است.
از جمله اهداف منهدم شده، مخازن سوخت و مخازن گاز پایگاه، رمپ بالگردهای امریکایی و اماکن لجستیک و پشتیبانی، تأسیسات زیرساختی پایگاه اعلام شده است.
برچسب ها :پایگاه العدیری ، فرار نظامیان ، کویت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.










ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0