معاون هلال احمر قم:

بیش از یکهزار سبد معیشتی در طرح هلال رحمت قم توزیع شد

معاون امور امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم گفت: از ابتدای اجرای طرح هلال رحمت در بهمن‌ماه سال گذشته تا هشتم فروردین جاری تعداد یکهزار و ۵۰ سبد معیشتی به ارزش پنج میلیارد و دویست و پنجاه هزار ریال بین جامعه هدف طرح توزیع شد.

کد خبر : 3122
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۱۰
بیش از یکهزار سبد معیشتی در طرح هلال رحمت قم توزیع شد

به گزارش کاتنا و به نقل از امیر حسین علیمردانی با تشریح برنامه‌های خدمات نوروزی معاونت داوطلبان هلال احمر استان قم، بیان داشت: طرح هلال رحمت از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با هدف شناسایی خیرین و تهیه سبدهای معیشتی آغاز و از ۱۵ اسفند ماه نسبت به توزیع اقلام اقدام گردید.

وی افزود: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌کنیم که با همت خیرین و داوطلبان تا پایان طرح ۳ هزار و ۵۰۰ سبد کالا و بن خرید بین جامعه هدف که خانواده‌های بی سرپرست و بیماران صعب العلاج که ترجیحا تحت پوشش مراکز حمایتی نباشند، توزیع شود.

وی ادامه داد: از جمله دیگر برنامه‌های نوروزی که در قالب هلال رحمت با آغاز ماه مبارک رمضان شروع گردیده برپایی سفره های مهربانی است که در آن با همت خیرین و بیش از ۲۰ خانه هلال در سطح مساجد شهری و روستایی، تعداد ۱۹ هزار و ۵۰۰ پرس افطاری بین روزه داران توزیع شد.

علیمردانی گفت: سفره‌های مهربانی نیز تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح خانه های هلال ادامه خواهد داشت که به طور شاخص در شب وفات حضرت خدیجه(س) با اهدای یک‌هزار پرس افطاری و برگزاری مراسم ویژه سخنرانی و عزاداری برای این کار اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم برای خدمت رسانی به مردم در تمامی ایام سال به خصوص در تعطیلات نوروزی، تاکید کرد: در این مدت تعداد ۱۵۰ عضو داوطلب و خیر در برنامه های فوق به‌صورت داوطلبانه همکاری و مشارکت داشته‌اند.

وی ادامه داد: از جمله دیگر برنامه‌های نوروزی معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، استفاده از ظرفیت پزشکان داوطلب به‌صورت برخط و شیفتی در مرکز عملیات‌های فوریتی جمعیت هلال احمر در قالب طرح داوطلب یار امداد و نجات است که روزانه پزشکان داوطلب به سوالات بهداشتی و درمانی عموم مردم از طریق شماره گیری ۱۱۲ خواهند بود که این طرح تا پایان برنامه های نوروزی جمعیت ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار