۶۸.۳ درصد مسافران نوروزی کمتر از ۶ ساعت در قم توقف داشتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: از ۲۴ اسفند گذشته به عنوان ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته آمار تجمیع شده نشان از آن دارد که ۶۸.۳ درصد از مسافران نوروزی کمتر از ۶ ساعت در قم توقف داشته اند.

کد خبر : 2999
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
۶۸.۳ درصد مسافران نوروزی کمتر از ۶ ساعت در قم توقف داشتند

حسین زنجیرانی فراهانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طی مدت مذکور تنها ۲.۱ درصد از مسافرانی که به قم آمده اند بیش از یک روز در قم توقف داشته اند.

وی بیشترین مسافران وارد شده به استان قم را به ترتیب از استان های تهران،‌ اصفهان،‌مرکزی،‌ البرز،‌لرستان و آذربایجان شرقی ذکر کرد و گفت: طی این مدت،‌ ۴۴۳ هزار و ۶۶۴ خودرو از استان تهران وارد استان قم شده اند که بیشترین آمار تردد را به خود اختصاص داده و ۴۳.۶ درصد از سهم ماندگاری استان ها در قم را نشان می دهد.

 

 

 

تهران،‌مرکزی و اصفهان بیشترین استان های مقصد مسافران قمی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در ادامه ابراز داشت: سه استان تهران،‌مرکزی و اصفهان بیشترین مقصد سفرهای مسافران استان قم به سایر استان ها بوده اند.

وی افزود: ۷۳ هزار و ۱۶۹ خودرو از استان قم وارد استان تهران، ۴۷ هزار و ۴۷۳ خودرو از استان قم وارد استان مرکزی و ۲۵ هزار و ۱۱۲ خودرو نیز از استان قم وارد استان اصفهان شده اند.

زنجیرانی فراهانی در ادامه با اشاره به آمار تردد تجمعی از تاریخ ۲۴ اسفند گذشته تا پایان روز پنجم فروردین ماه بر اساس گزارش گیری از دستگاه های تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی برون شهری استان قم ابراز داشت: در این مدت ۲ میلیون و ۲۴۸ هزار و

۱۷۴ خودرو جمع کل تردد تجمعی ورودی های استان قم بودند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: طی این مدت یک میلیون و ۹۸۷ هزار و ۸۵۷ خودرو نیز وارد شهر قم شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یا کاهشی را نشان نمی دهد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار