ف گلپایگانی

امیرعبداللهیان: ایران دوست روزهای سخت ملت و دولت سوریه است

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دوست روزهای سخت دولت و ملت سوریه است، تاکید کرد: ما همچنان به کمک رسانی خودمان تا مرحله عبور از بحران به وجود آمده در پی زلزله ادامه خواهیم داد.
کد خبر : 2501
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۴۷
امیرعبداللهیان: ایران دوست روزهای سخت ملت و دولت سوریه است

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از مناطق زلزله‌زده در لاذقیه سوریه بازدید کرد. در این بازدید وزیر امور خارجه با حضور در یکی از نقاطی که تخریب‌شده بود از نزدیک در جریان روند امدادرسانی و آواربرداری زلزله اخیر سوریه قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سوریه هستیم برای ابراز همدردی و همبستگی با ملت و دولت سوریه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دوست روزهای سخت ملت و دولت سوریه بوده و خواهد بود و برای همه بازماندگان آرزوی صبر و بردباری داریم.

وزیر امور خارجه گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای وقوع زلزله برای کمک رسانی به مردم سوریه اقدام کردند و ما همچنان به کمک رسانی خودمان تا مرحله عبور از بحران ادامه خواهیم داد.

ادای احترام به رئیس جمهور فقید سوریه

امیرعبداللهیان در این سفر با حضور در مقبره حافظ اسد در استان لاذقیه با اهدای تاج گل به مقام رئیس جمهور سابق سوریه ادای احترام کرد؛ وی همچنین دفتر یادبود این مقبره را امضاکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار