فاز نخست احداث ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم پایان یافت

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: هم اکنون کار احداث سقف ورزشگاه چهار هزار و ۵۰۰ نفری پردیسان قم پایان یافته و اکنون برای اتمام بدنه ورزشگاه و نصب کفپوش پیمانکار وارد فضای داخلی ورزشگاه شده است.

کد خبر : 244
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
فاز نخست احداث ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم پایان یافت

به گزارش کاتنا، ابراهیم سانی خانی اظهار داشت: طبق توافقی که با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور انجام شده بود احداث سقف ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان به اتمام رسیده است.

وی افزود: پیمانکار دوم نیز شناسایی شده و اکنون‌ آغاز به کار کرده است و در این مرحله از کار ،۱۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور و با پیگیری استاندار برای تکمیل ورزشگاه تامین شده است .

سانی خانی ادامه داد: ۶۰ میلیارد تومان مصوب سفر رئیس جمهور به قم برای تکمیل ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری است و کل هزینه طرح نیز بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی گفت: از میزان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور برای ورزشگاه تاکنون حدود ۴۰ میلیارد تومان تامین شده است.

سانی خانی اضافه کرد: پیمانکار دوم برای پوشش بدنه ورزشگاه و کفپوش مشغول است و انتظار می رود با ۱۰ میلیارد تومانی که از محل سفر رئیس جمهور به طرح داده شده است سرعت کار بالاتر برود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: آن چه بر عهده این اداره کل بود ایجاد پارکینگ روبروی مجموعه است و اکنون دیوارکشی آن انجام شده و آماده افتتاح است.

به گزارش کاتنا، طرح احداث ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) واقع در شهرک پردیسان، طی دومین سفر استانی دولت نهم به استان قم مصوب و در سال ۱۳۸۸ کلنگ آن زده شد.

این طرح در آن زمان لقب بزرگ‌ترین سالن ورزشی قم را به خود اختصاص داد و قرار بود تا سال ۱۳۹۲ به مرحله بهره‌برداری برسد.

آیت الله رئیسی دی ماه سال ۱۴۰۰ در قالب سفر استانی، به قم سفر کرد.

شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع‌ شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار