ف گلپایگانی

عاملان مسمومیت دانش‌آموزان باید به اشد مجازات محکوم شوند

خطیب نماز جمعه قم با اشاره به مسمومیت تعدادی از دانش آموزان طی چند ماه اخیر، گفت: بدون شک این کار غیرانسانی نشان از توطئه جریانی خائن دارد، مراجع تقلید از مسئولان انتظار دارند این مساله را ریشه‌یابی کرده و با عوامل آن با اشد مجازات برخورد کنند.
کد خبر : 2385
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۲۲
عاملان مسمومیت دانش‌آموزان باید به اشد مجازات محکوم شوند

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قم درادامه به نوسانات قیمت ارز اظهار داشت: رئیس‌جمهور در سفر اخیر به بوشهر نسبت به مسائل آشفته‌بازار سخنان مهمی گفته و تاکید نمود همچنان دشمن در توطئه خیابانی و آشوب شکست خورد در توطئه ارزی نیز زمین‌گیر خواهد شد.

وی گفت:‌ بازار ارز محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری نبوده و اقدام خطرپذیری است؛ مردم دارایی‌های خود را به‌سوی تولیدات مولد سوق دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، تصریح کرد: جوانان ما با تأسی به حضرت علی‌اکبر(ع)، انتخاب‌های درستی داشته باشند و از کید و توطئه دشمنان و فتنه‌انگیزان در امان باشند.

وی با اشاره به اینکه جشن‌های اعیاد شعبانیه با همکاری مردم در مسجد مقدس جمکران و سایر نقاط شهر در حال برگزاری است، گفت: محتوای این مراسم‌ها باید تبیین آثار مهدویت و معرفت‌زایی باشد.

وی اضافه کرد: منتظر فردی است که به وضعیت کنونی جهان رضایت ندارد و نسبت به آینده حکومت جهانی منجی عالم بشریت ایمان داشته و در مسیر تحقق آن تلاش و دعا می‌کند و با اقدامات سازنده خود موانع مهم ظهور را برطرف می‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: یکی از مسائل مهم در حوزه مهدویت، بهره‌برداری و سوءاستفاده عده‌ای از این باور اصیل دینی است؛ باید از کسانی که در حوزه تبیین باور مهدویت گام برمی‌دارند حمایت شود.

امام‌جمعه قم گفت: طی روزهای گذشته در خصوص مباحث معرفتی و مهدویت همایش‌های مهم دکترین مهدویت، همایش سراسری خانه مداحان و همایش سراسری امام سجاد(ع) برگزار شد که از متصدیان آن قدردانی می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس کمیته امداد، اظهار داشت: افرادی که استطاعت مالی دارند نسبت به حمایت از افراد نیازمند اهتمام جدی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین جریان شناسی صدر اسلام ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های مهم و همیشگی منافقان تلاش برای ضربه زدن به مسلمانان به شیوه‌های مختلف است.

امام‌جمعه قم گفت: تا زمانی که جریان حق وجود دارد جریان نفاق نیز وجود دارد و منافقان ریشه‌کن شدنی نیستند؛ خطر جریان نفاق از کفر بیشتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار