ف گلپایگانی

کرونا جان سه بیمار دیگر را گرفت/ شناسایی ۲۲۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

وزارت بهداشت اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۲۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ براساس معیارهای قطعی تشخیصی در کشور شناسایی شد و سه هموطن مبتلا نیز جان خود را از دست دادند که با این حساب شمار کل جانباختگان کرونا در کشور به ۱۴۴ هزار و ۸۶۷ نفر رسید.
کد خبر : 2367
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
کرونا جان سه بیمار دیگر را گرفت/ شناسایی ۲۲۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا ، ۱۱۵ نفر از مبتلایان جدید در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع مبتلایان به کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۹ هزار و ۴۸۳ نفر رسید. بر این اساس، تاکنون هفت میلیون و ۳۳۹ هزار و ۵۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

بنابر این گزارش در حال حاضر ۳۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت درمان قرار دارند.

تا کنون ۵۵ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۹۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد اما ۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۴ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۸ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۹۳۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۵۰۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۶۱۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۰ دُز رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار