ف گلپایگانی

پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی به مناسبت درگذشت مرحوم اسماعیل احمدی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مدیر جهادی و پرتلاش مرحوم اسماعیل احمدی را در سانحه بالگرد و حین ماموریت سازمانی تسلیت گفت.
کد خبر : 2208
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی به مناسبت درگذشت مرحوم اسماعیل احمدی

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت اسماعیل احمدی، مدیرکل فقید حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این خدمت‌گزار دلسوز و توانمند با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.

روز گذشته بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در شهر بافت استان کرمان دچار سانحه شد و اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و سرپرست حوزه وزارتی وزیر ورزش درگذشت.

احمدی از جمله مدیران انقلابی کشور بود که در طول سال‌های گذشته و در مسئولیت‌های گوناگونی که بر عهده داشت خدمت به مردم را در سرلوحه کارش قرار داده بود. او خودش را سرباز انقلاب و نظام می‌دانست و ارادت زیادی به شهید سردار قاسم سلیمانی داشت.

این بالگرد ۱۶ الی ۱۸ سرنشین داشت که به گفته سخنگوی هلال احمر حال دو تن از مصدومان این حادثه وخیم گزارش و حال عمومی سایر سرنشینان مساعد اعلام شده و البته برخی در این حادثه دچار شکستی شده و برخی هم با درمان سرپایی به وضعیت نرمال رسیده‌اند. وزیر ورزش و جوانان نیز به دلیل ضربه مغزی به کرمان و پس از آن به تهران منتقل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار