ف گلپایگانی

صعود تاریخی فولاد به جمع هشت تیم برتر آسیا

تیم فوتبال فولاد خوزستان به لطف برتری یک بر صفر برابر نماینده عربستان جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.
کد خبر : 2090
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
صعود تاریخی فولاد به جمع هشت تیم برتر آسیا

تیم فوتبال فولاد خوزستان (نماینده ایران) در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل۲۰۲۳-۲۰۲۲ دوشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم الفیصلی عربستان رفت.

تیم فولاد که در آستانه این دیدار یک مهاجم اسپانیایی را جذب کرده بود با نظر جواد نکونام با آرایش و ترکیب کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، روبرتو تورس، احسان پهلوان، عارف آغاسی، وحید حیدریه، محمدامین حزباوی، سینا مریدی و اشکان دژاگه پا به این دیدار گذاشت.

در این بازی شاگردان جواد نکونام در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه برای نخستین بار در تاریخ تقابل دو تیم برابر الفیصلی عربستان صف‌آرایی کردند.

این دیدار با استقبال سرد هواداران تیم عربستانی مواجه شد و تعداد اندکی از علاقه‌مندان به فوتبال این بازی را از نزدیک نظاره‌گر بودند.

تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه اول گلی در بر نداشت و با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در این نیمه بیشتر درصد زمان بازی و مالکیت توپ در اختیار شاگردان نکونام بود اما آنها با ۵۷ درصد ماکلیت توپ در امر گلزنی ناکام ماندند. در این نیمه هر دو تیم ۳ موقعیت گلزنی داشتند.

در دقیقه ۶۴ این دیدار اشتباه مرگبار خط دفاعی الفیصلی باعث شد تا ساسان انصاری دروازه نماینده عربستان را با تیزهوشی باز کند تا این دیدار کسل‌کننده یک گل داشته باشد. بعد از این گل میزبان در صدد جبران گل خورده برآمد اما تلاش دو تیم در نهایت ثمر بخش نبود و بازی با همان تک گل ساسان انصاری به پایان رسید.

با این نتیجه فولاد خوزستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار