مهدیه بحرالعلوم

تاکید وزیر کشور بر برگزاری باشکوه انتخابات

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات پیش رو تجلی مردم سالاری دینی است، گفت: امیدواریم در این رویداد ملی همانند انتخابات قبلی که با مدیریت و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی به خوبی پشت سر گذاشته شد، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و در امنیت باشیم.
کد خبر : 18235
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
تاکید وزیر کشور بر برگزاری باشکوه انتخابات

به گزارش کاتنا و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما  ، احمد وحیدی روز چهارشنبه در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و روسای فراجا، با بیان اینکه فراجا سازمانی انتظامی و امنیتی و در عین حال سازمانی فرهنگی، اجتماعی و مردمی است، گفت: مجموعه انتظامی کشور حافظ ارزش ها و حامی گسترش فضائل اخلاقی در کشور است.
وی با بیان اینکه حادثه تلخ هجران جمعی از نخبگان و برجستگان کشور به ویژه رئیس جمهور محبوب و مردمی برای همه مردم بسیار و سخت و دردناک بود، افزود: از دست دادن چنین شخصیتی بار سنگینی را برای کشور همراه داشت؛ فهرست خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط این شهید نشان می دهد که کشور در این مدت کوتاه مسئولیت او، در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته بود.
وزیر کشور ادامه داد: شخص رئیس جمهور شهید در این مدت کوتاه مسئولیت ، از بخش های مختلف مجموعه انتظامی بازدید کرده بود و از نزدیک با ماموریت های این سازمان آشنایی کامل داشت.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دشمنان از مدت ها پیش به دنبال القای جدایی میان مسئولان و مردم بودند که همگی مشاهده کردیم که در تشییع این شهدای بزرگوار همبستگی با نظام و رهبری و مسئولان مشخص شد.
وی ادامه داد: این حضور مردم برای فراجا به عنوان عنصر تامین کننده امنیت و نظم بخشی بسیار حائز اهمیت بود و جا دارد از اقدامات همکاران خود در مجموعه فراجا تشکر کنم.
وحیدی با بیان اینکه فراجا نهادی انقلابی و در بطن مردم است اظهار داشت: این نیروی خدوم امروز مورد اعتماد مردم است و در تبیین بسیاری از مسائل حضوری پر رنگ دارد .

وزیر کشور تصریح کرد: امروز فراجا به نوعی عادت به انجام اقدامات بزرگ دارد و این امر برای فراجا یک دستاورد محسوب می شود و در بسیاری از ماموریت ها این آزمون بزرگ را به درستی پشت سر گذاشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار
پیشخوان روزنامه های امروز