ف گلپایگانی

مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی و دینی تداوم خواهد یافت

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، اعلام کرد که انقلاب اسلامی علی‌رغم تحریم‌ها و توطئه‌ها با پشتوانه مردمی و دینی به مسیر رو به رشد خود ادامه خواهد داد و در معادلات جدید جهانی نقش مهم و اثرگذاری ایفا خواهد کرد.
کد خبر : 1814
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی و دینی تداوم خواهد یافت

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ» (آیه ۱۳ سوره احقاف)

44 سال پیش، مردم بزرگ ایران اسلامی با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و با رهبری یک مرجع دینی، نظام استبدادی را ساقط و ریشه‌های استکبار را از این کشور قطع کردند تا مسیر عزت و شرافت را طی کنند.

آن انقلاب در حالی به وقوع پیوست که دنیای غرب به دنبال کنار زدن دین و معنویت از زندگی انسان‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال تحقیر ملت‌های مسلمان و ایجاد نظم نوین جهانی بودند. دنیای شرق نیز در تلاش برای به راه انداختن انقلاب‌های کمونیستی در کشورهای مختلف بود. از این رو انقلاب اسلامی موجب شگفتی نظریه‌پردازان و تحلیلگران شد و راه نویی پیش‌ روی آزادی‌خواهان جهان گشود.

طنین آوای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته در اقصی نقاط عالم شنیده و مستضعفان امیدوار شدند. وحدتی مثال‌زدنی نیز در بین ملت‌های مسلمان در قالب محور مقاومت به وجود آمده که در برابر طرح‌های استکبار و صهیونیسم ایستاده و نگذاشته که رویای آن‌ها برای از نیل تا فرات و نظم نوین جهانی و تجزیه کشورها از جمله ایران تعبیر شود.

اکنون که نشانه‌های تغییر اولویت‌ها و انتقال قدرت در نظام بین‌الملل پدیدار شده و آمریکا و غرب دیگر مانند گذشته اراده‌شان قابل تحقق نیست، تلاش دارند با برافروختن آتش‌های فتنه و اغتشاش، ملت ایران را از مسیر باشکوه انقلاب اسلامی به عقب برانند. اما دشمنان خوب می‌دانند و معترفند که تلاش‌هایشان راه به جایی نبرده و نخواهد برد و این بار نیز اراده‌شان محقق نشد و در کنار زدن ملت ایران از مسیر انقلاب اسلامی ناکام ماندند.

مردم بزرگ ایران اسلامی روز ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که با وجود برخی مشکلات، همچنان امیدوار و مصمم در مسیر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و بار دیگر معادلات دشمنان را تغییر و آن‌ها را مجبور به کُرنش در برابر خود خواهند کرد؛ قله‌های عزت و پیشرفت در دسترس مردم بزرگ ایران قرار دارد و امید است که مسئولان و کارگزاران خدوم با تلاش‌های عالمانه فرایند مشارکت آگاهانه و قابل قبول مردم را تکمیل کنند و ایران اسلامی را به اوج افتخار برسانند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار