سردار فضلی:

مردم کاشان در دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشتند

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم کاشان نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس به خصوص در عملیات غرورآفرین فتح المبین داشتند.

کد خبر : 17816
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
مردم کاشان در دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشتند

سردار علی فضلی چهارشنبه شب در آیین یادبود فاتح عملیات فتح المبین سرلشکر پاسدار شهید علی آقا معمار در کاشان گفت: از هزارو ۷۰۰ کیلومتر مربع جغرافیای عملیات فتح المبین، بخشی از آن توسط کاشانی ها در قالب تیپ ۳۳ المهدی فتح شد.

وی اظهار کرد: شهید علی آقا معمار در کردستان فاتح بخشی از سنندج بود که به فرماندهی سردار صفوی در عملیات غرورآفرین فتح المبین به شهادت رسید.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: کاشانی ها در عرصه های مختلف ازجمله دفاع مقدس سهم فراوانی دارند و از روز نخست جنگ در جبهه با محوریت سردار دقیقی منشا برکت شدند و وقتی امام راحل فرمودند که حصر آبادان باید شکسته شود فرزندان کاشان نقش به سزایی داشتند.

سردار فضلی گفت: عملیات فتح المبین از جمله عملیات های مشترک بین ارتش مقتدر و بسیج و سپاه با حضور آحاد رزمندگان بود، شهید معمار از رزمندگان ارشد این عملیات است.

شهید علی آقا معمار در سال ۱۳۳۶ در کاشان متولد شد و در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین به شهادت رسید.

شهرستان کاشان یک هزار و ۷۴۶ شهید برای دفاع از اسلام تقدیم انقلاب کرده و دارای ۷۸ شهید مفقودالاثر، ۱۹۶ آزاده، سه هزار و ۹۳۴ جانباز و ۷۴ شهید مدافع حرم است.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار
پیشخوان روزنامه های امروز