ف گلپایگانی

از برج میلاد تا سواحل مکران؛ فجر استانی به سانس فوق‌العاده رسید

استان‌ها در نخستین روز نمایش آثار جشنواره چهل‌ویکم فجر، با استقبال فراتر از انتظار مخاطبان مواجه شدند به‌طوری که در همین نخستین‌روز، برخی فیلم‌ها به سانس فوق‌العاده رسیدند.
کد خبر : 1758
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
از برج میلاد تا سواحل مکران؛ فجر استانی به سانس فوق‌العاده رسید

پس از آن‌که جشنواره فجر، طبق روال معمول، برنامه ۱۰ روزه خود را اعلام کرد، شکست سنگینی در مواضع کسانی که کمر به تحریم این رویداد بسته بودند، اتفاق افتاد. بنابراین نهایت تلاش خود را به عمل آوردند تا صحن جشنواره را از حضور مردم و هنرمندان خالی کنند.

این اتفاق پس از استقبالی که از پردیس ملت و برج میلاد توسط اهالی رسانه و منتقدان به عمل آمد، عملا شکست خورد. در تهران، سینماهای مردمی خیلی زود به سانس فوق‌العاده رسیدند و حالا در هفتمین روز جشنواره خبر رسید که تعداد فیلم‌ها و سینماهایی که اقدام به نمایش فوق‌العاده فیلم‌ها کرده‌اند، افزایش یافته است.

حالا و با آغاز فرآیند بلیت‌فروشی در تمامی استان‌های کشور، اخبار غافلگیرکننده‌ای از سینماهای مردمی بسیاری از استان‌ها به گوش می‌رسد. اخباری که حکایت از سانس‌های فوق‌العاده در نخستین روز نمایش استانی دارند. این میزان استقبال که طبق رصد دقیق، شامل طیف‌ها و سلایق مختلف مردم بوده است، بسیار فراتر از ادوار گذشته صورت گرفته است.

پیگیری خبرنگار ایرنا از ۸ استان نشان می‌دهد که استقبال، از آن چیزی بوده که تصور می‌شد بهتر است. در ادامه، مختصات جزئی‌تری از این میزان استقبال منتشر می‌شود.

البته باید به این نکته مهم نیز اشاره کرد که نمایش روز نخست فیلم‌های جشنواره در استان‌ها، تنها ۲۴ ساعت پس از بلیت‌فروشی صورت گرفته و فرآیند تبلیغات شهری و محیطی، هنوز در وضعیت مطلوبی قرار ندارد. با این حال اما میزان استقبال در استان‌ها، بسیار خوب ارزیابی شده و روزهای به‌مراتب شلوغ‌تری در انتظار فجر استانی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار