ف گلپایگانی

مدارس استان قم در روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه جاری غیر حضوری شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به نظر کارشناسان مبنی بر ضرورت بررسی جوانب مسائل پیش آمده در مدارس و درخواست تعدادی از اولیا، روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه جاری،کلاس های آموزشی تمامی مدارس استان بصورت غیرحضوری برگزار می شود.
کد خبر : 1712
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
مدارس استان قم در روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه جاری غیر حضوری شد

در این اطلاعیه آمده است: ضمن عرض سلام و تبریک اعیاد رجبیه و تشکر از همه دانش آموزان و همکاران فرهنگی در برگزاری جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به استحضار هم استانی های عزیز می رساند؛ با توجه به نظر کارشناسان مبنی بر ضرورت بررسی جوانب مسائل پیش آمده و درخواست تعدادی از اولیا محترم، روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱،کلاس های آموزشی کلیه مدارس استان بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

اطلاعیه ادامه یافته است: لازم است مدیران و عوامل اجرایی مدارس به منظور برگزاری کلاس های غیرحضوری همراهی با متخصصین در مدارس حضور و همکاری های لازم را داشته باشند. در پایان از زحمات همه فرهنگیان عزیز و خدوم و اولیا دانش آموزان محترم که در این مدت با ما همکاری داشته اند تقدیر و تشکر میکنیم.

سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس قم که بیش از دو ماه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و علت این حوادث هنوز مشخص نشده است.

در گزارش مسمومیت هایی که امروز(دوشنبه) از هشت مدرسه به اورژانس ۱۱۵ قم اعلام شد، پس از بررسی و حضور تیم های امدادی در مدارس ۶۱ دانش آموز به مراکز درمانی منتقل شدند.

بررسی پزشکان و متخصصان نشان می دهد حال عمومی این دانش آموزان مناسب است و در صورت پایداری شرایط جسمی تا ساعات آینده از بیمارستان ترخیص می شوند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار