ف گلپایگانی

حرکت پرشتابی برای پیشرفت‌ فعالیت‌های صنعتی در قم شکل گرفته‌ است

استاندار قم گفت: پس از استقرار دولت سیزدهم، حرکت پرشتابی برای پیشرفت فعالیت‌های صنعتی در قالب توسعه واحدهای موجود، ایجاد ، احیای واحدهای جدید و تولیدی راکد در این استان شکل گرفته‌ است.
کد خبر : 1683
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
حرکت پرشتابی برای پیشرفت‌ فعالیت‌های صنعتی در قم شکل گرفته‌ است

به گزارش و به نقل از ایرنا ، سید محمد تقی شاهچراغی روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی استان قم به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرک صنعتی شکوهیه بیان کرد:‌ امروز شاهد هستیم که ۱۴ طرح صنعتی با سرمایه گذاری حدود یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۹۰۱ نفر در استان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان این که امروز شاهد حرکت پرشتاب در مسیر پیشرفت صنعتی قم هستیم، افزود: دراین راه علاوه بر بهره‌برداری از واحدهای صنعتی جدید، به راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد و نیز واحدهایی که با کاهش توان تولید مواجه شدند، توجه داریم و در طول یک‌سال گذشته ۴۴ واحد صنعتی راکد در استان قم احیا شد که در همین ایام دهه مبارک فجر جشن آن را خواهیم گرفت.

استاندار قم ادامه داد: با جدیت تلاش می‌کنیم تا مشکلات و موانعی که در حوزه‌های مختلف از جمله بخش‌های اداری در مقابل تولیدکنندگان قرار دارد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در سطح استان برطرف کنیم، این درست نیست که تولیدکنندگان و صنعتگران زمان زیادی را برای رفع موضوعی که می‌توان در مدت کوتاهی حل کرد، صرف کنند.

شاهچراغی تاکید کرد: معاونت امور اقتصادی استانداری و سایر مدیران استان در بخش‌های اقتصادی جهت‌گیری و همراهی خوبی با تولیدکنندگان و صنعتگران دارند و اکنون فضای خوبی برای پیشرفت‌های صنعتی در قم ایجاد شده‌است به صورتی که همه بخش‌ها از جمله‌ دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه صنعت، مراکز علمی و پژوهشی و فعالان بخش خصوصی برای افزایش سطح تولید و اشتغال استان در این میدان حاضر هستند.

گفتنی است به‌مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر ۱۴ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۹۰۱ نفر در قم به بهره‌برداری رسید.
در بخش صنعت قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار