مهدی آل کثیر

همزمان با دومین روز از هفته کار و کارگر: گلزار شهدای کارگری در خرم آباد غبارروبی و عطر افشانی شد

در دومین روز از هفته کار و کارگر قبور شهدای کارگر با حضور مدیران و کارکنان شورای هماهنگی رفاه اجتماعی ، سازمان بسیج کارگری ، تشکلات کارگری ، کارگران و کانون هماهنگی شورهای اسلامی در استان غبار روبی و عطر افشانی شد .
کد خبر : 16600
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

به گزارش  کاتنا ، آئین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای کارگر روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه همزمان با دومین روز از هفته کارگر با حضور اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان ، و تشکلات کارگری برگزار شد و ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدای کارگر ، یاد و خاطره رشادتهای رزمندگان اسلام ، به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد .

سید فرهاد ناصری نیا مدیر کل  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لرستان در این مراسم اظهار داشت: حماسه آفرینی و ازخودگذشتگی کارگران در عرصه سازندگی و تولید و در روزگار سرنوشت  ساز  دفاع مقدس ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است .خاطره خوش از خودگذشتگی های این عزیزان درذهن و بر زبان قدر شناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه به برکت خون شهدا ، کشور ما شاهد برقراری امنیت بوده است گفت :همه مسئولین باید با الگو پذیری از شهدای والا مقام خدمتگذاری مردم  را سرلوحه کار خود قرار دهند .

ناصری نیا با اشاره به دیدار کارگران کشور با مقام معظم رهبری ، بیان کرد :در دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب بر حمایت ، امنیت شغلی و معیشت کارگران توسط مسئولین تاکید شد و  همه باید در این راستا برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم .

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد : هفته کارگر فرصت مناسبی برای پاسداشت افرادی است که نجیبانه و با عزمی راسخ در سنگر کار و تولید برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کرده و اقتصاد ایران را بدون هیچ نام و نشانی تقویت می کنند.

در پایان مدیران ، کارکنان و کارگران با فرستادن فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار