فرهاد دادبخش

کاهش دما در انتظار نیمه شمالی کشور

امروز چهارشنبه ۲۲ فروردین در غالب مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد.
کد خبر : 16131
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
کاهش دما در انتظار نیمه شمالی کشور

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا ، امروز در غالب مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد

این شرایط فردا پنج‌شنبه ۲۳ فروردین در بیشتر مناطق واقع در نیمه شمالی، شرق، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جمعه ۲۴ فروردین در شمال شرق استان‌های ساحلی دریای خزر و مناطقی از مرکز و جنوب شرق پیش بینی می‌شود.

امروز در غالب مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد. این شرایط پنج‌شنبه در بیشتر مناطق واقع در نیمه شمالی، شرق، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جمعه در شمال شرق استان‌های ساحلی دریای خزر و مناطقی از مرکز و جنوب شرق پیش بینی می‌شود.

همچنین شنبه ۲۵ فروردین در برخی مناطق نوار شرقی بخش‌هایی از مرکز دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و یکشنبه ۲۶ فروردین علاوه بر مناطق فوق در بخش‌هایی از شمال غرب کشور رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

لازم به ذکر است امروز در لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، البرز، قزوین، جنوب مرکزی غرب اصفهان، شمال خوزستان و غرب تهران و در روز پنج شنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و همچنین در روز جمعه، در دامنه و ارتفاعات خراسان رضوی بارش از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

شایان ذکر است امروز در مناطق مرکزی جنوب غرب و نوار شرقی، پنج شنبه در مناطق مرکزی جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و جمعه در جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، در بعضی ساعات شاهد وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

از پنجشنبه تا شنبه دما در نیمه شمالی کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

امروز شمال خلیج فارس و تنگه هرمز؛ پنجشنبه و جمعه دریای خزر، تنگه هرمز و نیمه شرقی خلیج فارس مواج است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار