​مرتضوی با تشریح سیاست ها و راهبردهای سال جاری تاکید کرد:

فرهاد دادبخش

محور فعالیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحقق شعارمقام معظم رهبری است/ مردم شایسته خدمت هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: محور فعالیت این وزارتخانه تحقق شعارمقام معظم رهبری مبنی بر« جهش تولید با مشارکت مردم» است.
کد خبر : 16100
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
محور فعالیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحقق شعارمقام معظم رهبری است/ مردم شایسته خدمت هستند

به گزارش کاتنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اموربین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سید صولت مرتضوی» در دیدار نوروزی با کارکنان این وزارتخانه با موضوع «تبیین سیاست ها و راهبردهای وزارت متبوع در سال 1403» با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: مردم شایسته خدمت هستند.
وی با اشاره به ضرورت ارتقای سطح معیشت مردم خاطرنشان کرد: ملت سرافراز ایران شایسته بهترین ها هستند بنابراین همه دولتمردان موظف هستند که در جهت ارتقای معیشت مردم اقدام کنند.
مرتضوی افزود: امروز جوانان، با استعدادهای فردی، خلاقیت و دانش می توانند برای تحقق شعار سال و جهش تولید به کشور کمک کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که بستر جهش تولید و مردمی‌سازی اقتصاد با تعاون محقق می شود، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا سرمایه‌های بخش تعاونی را در اختیار مردم قرار دهیم .
مرتضوی با بیان این که در مدیریت بنگاه‌های اقتصادی باید از نیروهای متعهد و متخصص استفاده شود، گفت: جهش تولید با ایجاد پیوند بین بخش صنعت و جامعه نخبگانی و با استفاده از فناوری‌های روز و اقتصاد دانش بنیان محقق می شود .
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در بخش تعاونی و سایر بخش‌ها باید قوانین دست و پاگیر با هدف جهش اقتصادی حذف شوند.
وی همچنین موضوع صادرات و بهره وری را مهم دانست و گفت: این موضوع ها باید بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرند.
مرتضوی همچنین کارآفرینی را یکی از موضوعات مهم عنوان کرد و افزود: مشکلات بر سر راه کارآفرینان باید رفع شود.
وی از معاونت ها و سازمان‌های تابعه خواست تا به صورت برنامه‌محور حرکت کنند و برنامه تحولی امسال را ارائه کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تشریح اقدمات و ارائه راهبردهای سال جاری در تمام بخش های این وزارتخانه از تحقق 80 درصدی برنامه‌های سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: امسال با هماهنگی و همدلی تمامی زیرمجموعه‌ها باید صد درصد برنامه‌ها تحقق پیدا کند.
این نشست با حضورمعاونان، روسای سازمان های تابعه و تمام كارکنان وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی درسالن هفده شهریوراین وزارتخانه برگزارشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار