ف گلپایگانی

رییس جمهور: فراهم کردن زمینه‌ پرورش انسان‌های فرهیخته و انقلابی هدف نهایی مدرسه‌سازی است

رییس جمهور کشورمان گفت: فراهم کردن زمینه‌های پرورش انسان‌های فرهیخته، موثر، مومن و انقلابی در کشور هدف نهایی مدرسه‌سازی است و مسئولان و خیران در شکل‌گیری آموزش و پرورش تراز انقلاب اسلامی وظایف مهمی بر عهده دارند.
کد خبر : 1604
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
رییس جمهور: فراهم کردن زمینه‌ پرورش انسان‌های فرهیخته و انقلابی هدف نهایی مدرسه‌سازی است

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا ، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی امروز (پنجشنبه) در آیین افتتاح یکهزارو یکصد طرح آموزشی سراسر کشور که در فشافویه شهرستان ری به صورت برخط برگزار شد، اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز در آموزش و پرورش اقدامات ماندگار و مهمی انجام داده‌اند

مهم‌تر این که این مدارس به کارخانه‌های عظیم انسان‌سازی تبدیل شوند که در این زمینه معلمان نقش محوری در تربیت انسان‌های آینده‌ساز بر عهده دارند.

وی با یادآوری زحمات شهیدان رجایی، باهنر و مرحوم پرورش در سراسر کشور با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات خوبی در عرصه آموزش و پرورش انجام شده، اما کافی نیست، خاطرنشان کرد: مسئولان آموزش و پرورش و خیران در راستای شکل‌گیری آموزش و پرورش تراز انقلاب اسلامی وظایف مهمی بر عهده دارند و فراهم کردن زمینه‌های پرورش انسان‌های فرهیخته، موثر، مومن و انقلابی در کشور هدف نهایی این مسیر است.

آیت‌الله رییسی با اشاره به افتتاح یکهزار و یکصد طرح آموزشی و پرورشی در کشور افزود: با همکاری دولت و خیران می‌توان در برخی مناطق که کمبود فضای آموزشی و پرورشی وجود دارد، در زمان کوتاهی بسترهای مناسب برای تربیت دانش‌آموزان را فراهم کرد.
رییس جمهور تصریح کرد: مشارکت خیران در ساخت مدرسه برای پرورش آینده‌سازان کشور و تحویل آنها به جامعه، مصداق بارز باقیات الصالحات و صدقه جاریه است.
رئیس جمهور در ابتدای سخنانش با تبریک اعیاد ماه رجب از جمله ولادت حضرت علی(ع) و بعثت نبی مکرم اسلام، این اعیاد را روزهایی بسیار ارزشمند و ماندگار برای حیات بشریت خواند و یادآور شد: باید تقارن چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی با ماه رجب را به فال نیک گرفت.

آیت الله رییسی  امروز در بدو ورود به شهرستان ری، در مراسم بهره‌برداری از دبیرستان خیرساز دکتر رضا گل نراقی در بخش حسن آباد فشافویه ری حضور یافت و ضمن افتتاح این مرکز آموزشی، به صورت برخط (آنلاین) ۵ هزار کلاس درس در سراسر کشور را به بهره‌برداری رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار