ف گلپایگانی

مصوبه سران قوا درخصوص مولد سازی، مورد حمایت حوزه است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:‌ مصوبه سران قوا درخصوص مولد سازی مورد تایید وحمایت حوزه علمیه می‌باشد.
کد خبر : 1598
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
مصوبه سران قوا درخصوص مولد سازی، مورد حمایت حوزه است

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم اظهار داشت:مصوبه سران قوا در خصوص مولد سازی، گامی مهم برای پویایی و استفاده بهینه از داراییهای دولت است که مورد تایید و حمایت ماست.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در مجموعه وزارت اقتصاد به موضوع عدالت مالیاتی اشاره و گفت: اصول اخذ مالیات، باید بر اساس ثروت افراد تعیین شود و افراد برخوردار و صاحب ثروت بسته به میزان درآمد، مالیات بیشتری نسبت به طبقات ضعیف پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد تا آحاد جامعه از بازخورد پرداخت مالیات و مصارف آن در جامعه نیز آگاه شوند؛ چرا که با دانستن این موضوع که پرداخت مالیات باعث احداث خیابان، پل و بوستان و … در شهر و استان شده با طیب خاطر و میل بیشتری نسبت به پرداخت مالیات، اقدام خواهند کرد.

حسینی بوشهری درپایان، حمایت و آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف اقتصادی استان چه در خصوص مولدسازی و چه در عرصه رفع مشکلات سرمایه گذاران استان، اعلام کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم نیز دراین دیدار به تشریح عملکرد وزارت اقتصاد در دولت سیزدهم به تجربه موفق این وزارتخانه در خصوص اعطای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به عنوان دبیر اعطای تسهیلات در استانهای کشور، شیوه اصولی حذف ارز ترجیحی، توفیقات این وزارتخانه در خصوص درگاه ملّی مجوزها، ریل گذاری های اصولی برای مولد سازی اموال و دارائیهای دولت و به اقدامات گمرکی، مالیاتی، بیمه ای و بانکی این وزارتخانه اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار