قالیباف:

مهدیه بحرالعلوم

ملت ایران انتقام ترور شهدا را از رژیم‌صهیونیستی خواهد گرفت

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهدای کنسولگری کشورمان در سوریه، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه، به مقام شامخ شهدای کنسولگری ادای احترام کرد.
کد خبر : 15969
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
ملت ایران انتقام ترور شهدا را از رژیم‌صهیونیستی خواهد گرفت

به گزارش کاتنا و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای قالیباف با اشاره به اینکه اهمیت موضوع فلسطین، حقوق بشر و اتحاد جبهه امت اسلامی روز بروز برای جهانیان بیشتر می‌شود، تاکید کرد: حضور ملت ایران و مردم اقصی نقاط جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان داد که، روز قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت ترا ست.

آقای قالیباف افزود: دلیل ان این است که رژیم صهیونیسیتی دیو صفتی و چهره اصلی خود را نشان داد و ثابت کرد نه تنها پایبند به حقوق بشرو قوانین بین المللی نیست بلکه فقط اقدام به جنایت و کشتار مردم بی دفاع می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امید واری کرد این بیداری در جهان و بویژه جهان اسلام بتواند موجب نابودی این غده سرطانی و از بین رفتن رژیم صهیونیستی شود.

رئیس مجلس شورای در این مراسم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را پیام محکمی به صهیونیست‌های غاصب دانست و گفت: ملت ایران انتقام ترور شهدا را از رژیم در حال نابودی صهیونیستی را خواهد گرفت.

آقای قالیباف گفت: مسئله فلسطین نه تنها مسئله جهان اسلام  بلکه مسئله بشریت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار