ف گلپایگانی

ارسال محموله ١٥٠ تُنی حاوی اقلام زیستی به خوی/۷۶ هزار زلزله زده اسکان داده شدند

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: محموله‌ای حاوی بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته به حجم ۲۴۰ تن روز گذشته (۱۱ بهمن) و یک محموله ١٥٠ تنی دیگر نیز شامل چادر، وسایل گرمایشی و بسته غذایی امروز (۱۲ بهمن) به مناطق زلزله زده خوی در حال بارگیری و ارسال است.
کد خبر : 1572
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
ارسال محموله ١٥٠  تُنی حاوی اقلام زیستی به خوی/۷۶ هزار زلزله زده اسکان داده شدند

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا ، پیرحسین کولیوند اظهارداشت: تاکنون ۲۴ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته در بین متاثران زلزله هشتم بهمن در شهرستان خوی توزیع شده و روز گذشته ۲۴۰ تن مواد غذایی از تهران به شهرستان خوی ارسال شده است. یک محموله ١٥٠ تنی دیگر شامل چادر، وسایل گرمایشی و بسته غذایی نیز امروز به سمت خوی ارسال شد.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: تا امروز (١٢ بهمن ۱۴۰۱) تعداد ٢١ هزار دستگاه چادر توزیع و ٤٣ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان خوی و روستاهای آسیب‌دیده برپا شده که براین اساس، ۷۶ هزار زلزله زده اسکان داده شدند.

وی تاکید کرد: اکنون یکهزار نیروی عملیاتی هلال احمر به طور شبانه‌روزی در حال امدادرسانی به زلزله‌زدگان هستند همچنین ۳۷ هزار دستگاه چادر از سوی ۱۵ استان برای توزیع و انبارهای امدادی به خوی ارسال شده است.

زلزله در ساعت ۲۱:۴۴ شب گذشته هشتم بهمن‌ در بخش فیرورق شهرستان خوی، ۲۶۱ هزار و ۳۸۷ نفر، شامل ۷۷ هزار و ۹۲۰ خانواده، ۲ شهر و ۸۶ روستا را متاثر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار